لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ افترشاک نوا 15 با سخت افزار قدرتمند

کمپانی سنگاپوری افترشاک یکی از تولید کنندگان لپ تاپ های مخصوص بازی است که با تولید نوت بوک های سبک و حرفه ای توانست مشتریان زیادی را در بازار لپ تاپ جذب کند. لپ تاپ نوا 15 یکی دیگر از محصولات بی نظیر و قدرتمند این شرکت است که به زودی با قطعات سخت افزاری جدید راهی بازار خواهد شد.

لپ تاپ گیمینگ افترشاک نوا 15

اکثر شرکت های تولید کننده لپ تاپ مخصوص بازی در حال بروزرسانی قطعات سخت افزاری محصولات خود هستند چرا که بتوانند گیمرها را راحت تر به پیروزی برسانند، کمپانی افترشاک نیز لپ تاپ گیمینگ نوا 15 را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند رقیب جدی برای برند های نام آشنا بازار آی تی شود.

قیمت لپ تاپ گیمینگ افترشاک نوا 15

قابلیت های سخت افزاری و عملکرد لپ تاپ گیمینگ افترشاک نوا 15 نسبت به مدل های قبلی چون Slate 15 و Apex 15 به طوری خواهد بود که افراد می توانند آن را جایگزین سیستم های کامپیوتری نمایند؛ همچنین وزن 2.5 کیلوگرمی آن یکی دیگر از قابلیت های خوب Nova 15 است که برخلاف سایر لپ تاپ های مخصوص بازی به گیمر این فرصت را می دهد آن را به راحتی حمل نماید.

لپ تاپ گیمینگ افترشاک نوا 15 باریک و سبک

شرکت افترشاک برای لپ تاپ نوا 15 تراشه گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2070 از نوع Max-Q را در نظر گرفته است که سبب شده ضخامت آن کاهش چشمگیری داشته باشد، البته صفحه کلید آن نیز با داشتن نور پس زمینه RGB LED می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای گیمرها رقم بزند. پردازنده شش هسته ای Core i9-8950HK نسل هشتم اینتل که در لپ تاپ مخصوص بازی نوا 15 موجود می باشد می تواند پردازش های سنگین را به راحتی برای شما انجام دهد.

لپ تاپ گیمینگ افترشاک نوا مجهز به پردازنده اینتل

شایان ذکر است با هزینه 2500 دلاری می توانید این مدل را به حافظه رم 32 گیگابایتی، حافظه 1 ترابایتی 970 Evo M.2 SSD سامسونگ و هارد درایو 2 ترابایتی ارتقا دهید. صفحه نمایش 15 اینچی با حاشیه کم نیز قابلیت پشتیبانی 100 درصدی از استاندارد رنگی sRGB را دارد تا تصاویر را با وضوح و عمق رنگ بیشتری نمایش دهد. لپ تاپ گیمینگ Nova 15 هم اکنون برای خرید در وب سایت افترشاک موجود می باشد و بزودی راهی بازار های لپ تاپ خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ گیمینگ افترشاک نوا 15 با ویژگی هایی که داره بنظرم عملکرد بهتری می تونه نسبت به لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس برای ما گیمر ها داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا