Connect with us

لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس SCAR II GL704 باریک و سبک

منتشر شده

در

لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس SCAR II GL704 باریک و سبک

لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Strix SCAR II GL704 یکی دیگر از جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ کمپانی Asus است، که به تازگی رونمایی و معرفی شد. اگر چه این لپ تاپ دارای صفحه نمایش بزرگی است اما از نظر ضخامت 50 درصداز سایر لپ تاپ های گیمینگ بازار لپ تاپ باریک تر می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت لپ تاپ

صفحه نمایش 17.3 اینچی لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس SCAR II GL704 علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن FHD دارای فرکانس های 60 و 144 هرتز نیز می باشد، شرکت Asus با استفاده از پنل IPS موفق به حفظ کیفیت رنگها تا پوشش 100 درصدی گستره S-RGB در این لپ تاپ مخصوص بازی شده است، همچنین زمان پاسخ به فرکانس نیز 3 میلی ثانیه خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II GL704

لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Strix SCAR II GL704 با بهره مند شدن به تکنولوژی ROG RangeBoost می تواند محدوده آنتن Wi-Fi را گسترش دهد، این قابلیت نیز برای گیمرها بسیار کاربردی خواهد بود. لپ تاپ گیمینگ استریکس به سیستم خنک کننده HyperCool Pro مجهز شده که برای CPU و GPU از هیت سینک های 2 طرفه و مجزا استفاده می کند.

لپ تاپ گیمینگ استریکس ایسوس SCAR II GL704

کمپانی ایسوس در ساخت لپ تاپ گیمینگ استریکس SCAR II GL704 ازپردازندههای نسل هشتم اینتل Core i7-8750H و Core i5-8300H استفاده کرده است، پردازش های گرافیکی نیز بر عهده کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 6GB خواهد بود.

سیستم عامل لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II GL704 ویندوز 10 بوده و در بخش حافظه نیز، حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 2666 MHz، به همراه 1 درایو 2.5 اینچی ترکیبی، شامل 1 ترابایت HDD یا SSHD و یک ماژول SSD M.2 NVME به کار رفته است که بسته به نوع کانفیگ، متفاوت می باشد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس

لپ تاپ ایسوسStrix SCAR II GL704 با وزن 2.9 کیلوگرم نسبت به سایر لپ تاپ های گیمینگ بسیار سبک است و صفحه کلید به کار رفته در آن نیز دارای فناوری Overstroke و ASUS Aura Sync است که به بخش LED RGB های کیبورد مرتبط می شود. طبق اعلام کمپانی Asus طول عمر کلید ها تا 20 میلیون فشار تضمین شده است.قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس SCAR II GL704 در بازار لپ تاپ برابر با 1.669 دلار آمریکا خواهد بود.

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. عطار زاده

    آگوست 20, 2018 در 11:44 ق.ظ

    قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس SCAR II GL704 خیلی گرونه برای ما گیمرهای مبتدی مناسب نیست. لطفا یه لپ تاپ مخصوص بازی با قیمت مناسب رو معرفی کنید باتشکر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار