لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ ایسوس GTX980 قدرتمند ترین ترین لپ تاپ بازار نوت بوک

لپ تاپ گیمینگ ایسوس GTX980 قدرتمند ترین ترین لپ تاپ بازار نوت بوک و کامپیوتر می باشد و کمپانی Asus این لپ تاپ گیمینگ را مجهز به صفحه نمایش 18 اینچی با پشتیبانی از دقت 4K کرده است  که این ویژگی باعث جذب کابران زیای شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس GTX980

ایسوس در زمره برترین تولید کنندگان سخت افزار قرار گرفته و همواره نامی مطمئن در زمینه سخت افزار و کامپیوتر بوده است. از جمله مهم ترین خطوط تولید Asus می توان بهلپ تاپهای مخصوص بازی اشاره کرد. در گزارش های منتشر شده، به صراحت افزایش استقبال کاربران از لپ تاپ های گیمینگ را نشان می دهد. لپ تاپ های گیمینگ بر خلاف گذشته با سخت افزارهای مدرن و پرفورمنس بسیار بالا، می توانند در بسیاری از موارد جایگزین کامپیوترهای دسکتاپ شوند. در همین راستا ایسوس جدید ترین عضو از “جمهوری گیمرها” را رونمایی کرد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس GTX980

در قسمت حافظه رم نیز شاهد استفاده از حافظه های DDR4 در فرکانس 2800 مگاهرتز هستیم.پردازندههای گرافیکی نصب شده در لپ تاپ های GX700 از نمونه های GTX980 بودند؛ اما GX800 به کارت گرافیک Nvidia GTX1080 مجهز شده است که عملکردی به مراتب سریع تر از پرچمدارن دارد.

دو عدد کارت گرافیک GTX1080 در پیکربندی SLI درون آن نصب شد اند و فرکانس هسته ها نیز تا 1961 مگاهرتز اورکلاک شده است که بی شک کیفیت خنک کننده مایع (Water Cooler) را به رخ می کشد. همچنین این کارت گرافیک ها به 8 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5X مجهز شده اند که فرکانس آنها نیز تا 5200 مگاهرتز اورکلاک شده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس GTX980

بخش پردازش های گرافیکی در لپ تاپ GX800 موفق به اخذ امتیاز 10395 در بنچمارک 3DMark Fire Strike Ultra شده است. این لپ تاپ به یک نمایشگر 18 اینچی با پشتیبانی از دقت 4K مجهز شده است. این نمایشگر گستره رنگ Adobe RGB را تا 100% درصد پوشش می دهد.

علاوه بر آن، استفاده از تراشه G-Sync بهترین کیفیت در زمینه فریم ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. صفحه کلید MechTAG به همراه سوئیچ های مکانیکی با دریافت فرمان در فشار 2.5 میلی متر، و نور زمینه نیز کارکرد گیمرهای حرفه ای را بسیار بهبود می بخشد. در زمینه ذخیره سازی، ایسوس 3 اسلات نصب حافظه های M.2 را در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین پیکربندی RAID 0 نیز برای هر 3 اسلات امکان پذیر است.

شرکت ایسوس سال گذشته با معرفی لپ تاپ ROG GX700 که در کنار مشخصات رده‌ بالا، از کولینگ مایع بهره می‌ برد، موجب حیرت همگان شد. حال برای سال جاری مدل جدید ROG GX800 را معرفی کرد که با ساختاری مشابه مدل قبل اما سخت‌ افزاری جدید همراه است. لپ تاپی که قیمت مشخصی نداشته اما به قدرتمند ترین سخت‌ افزارها در بین رقبا مجهز شده است.

در دیگر ویژگی ‌ها باید به سه اس ‌اس دی با استاندارد M.2 NVMe نمایشگر 1 اینچی Ultra HD با رزولوشن 2160*3840 پیکسلی و  پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا و در نهایت صفحه ‌کلید گیمینگ مکانیکی MechTAG اشاره داشت.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس GTX980

قطعا با چنین مشخصاتی لپ تاپ ROG GX800 می‌ تواند عملکرد بالایی از خود نشان داده و در برابر رقبا پیروز باشد. اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت اعلام نشد و باید منتظر ماند تا کمپانی تایوانی جزئیات کامل را در اختیار بگذارد.

لیست قیمت لپ تاپ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با تشکر از سایت آی تی بازار که محصولات جدید ایسوس تو سایت آی تی بازار درج می کنید چون با اجازتون, تمامی این خبرها رو تو سایت خودم هم کپی می کنم.خبر لپ تاپ گیمینگ ایسوس GTX980 قدرتمند ترین ترین لپ تاپ بازار نوت بوک هم عالی و بسیار جدید و یک خبر به روز آی تی بود با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا