لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M سبک ترین نوت بوک مخصوص بازی

کمپانی محبوب ایسوس به تازگی یکی از سبک ترین و حرفه ای ترین لپ تاپ های مخصوص بازی بازار لپ تاپ را با نام Zephyrus M به لیست قیمت محصولات خود اضافه نمود. این لپ تاپ گیمینگ با وزن کم و سخت افزارهای قدرتمندی که دارد می تواند برای بسیاری از گیمرها نوت بوک ایده آل و منحصر به فردی محسوب شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ مخصوص بازی Zephyrus M ایسوس مجهز به پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 و کارت گرافیک GTX 1070 بوده و برای افرادی که می ‌خواهند قدرت یک کامپیوتر مخصوص بازی را در قالب نوت بوکی کوچک، سبک و باریک تجربه کنند، می تواند بهترین انتخاب باشد.

صفحه نمایش 15.6 اینچ یلپ تاپ ایسوس زفیروس ام دارای وضوح 1080×1980 روی یک پنل AHVA IPS با نرخ بازخوانی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ‌ثانیه می باشد؛ علاوه بر این کمپانی Asus برای این صفحه نمایش از فناوری دید گسترده نیز استفاده کرده است، به طوری که در فاصله های زیاد نیز رنگ ها با کیفیت عالی دیده خواهند شد.

قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M

شرکت ایسوس از سیستم آیرودینامیکی فعال نیز در لپ تاپ مخصوص بازی Zephyrus M استفاده کرده است تا مطمئن شود در حین پردازش ‌های سنگین خنک باقی می ماند یا نه! در نتیجه گیمرها باید انتظاری عملکردی روان و بدون نویز از لپ تاپ گیمینگ زفیروس ام داشته باشند.

از دیگر ویژگی ‌های قابل توجه لپ تاپ مخصوص بازی Zephyrus M ایسوس می‌توان به میکروفون داخلی، دوربین HD و باتری لیتیوم یونی چهار سلولی با ظرفیت 55 وات/ ‌ساعت اشاره کرد. تعویض کارت گرافیک نیز یکی دیگر از قابلیت های این لپ تاپ بوده که به کاربر این اجازه را می دهد بین G-SYNC و حالت ذخیره انرژی یکی را انتخاب کند. لازم به ذکر است به لطف وجود یک پورت USB-C، دو پورت USB-3.1 Gen 1، دو پورت USB-3.1 Gen2، جک 3.5 میلی‌ متری صدا و HDMI، مشکلی در رابطه با اتصال لوازم جانبی مختلف به آن وجود نخواهد داشت.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس

لپ تاپ گیمینگ Zephyrus M ایسوس  با ابعاد 38.3 در 26.1 در 1.7 تا 1.98 سانتی‌ متر (15.1 در 10.3 در 0.7 تا 0.7 اینچ) و 2.49 کیلوگرم (15.5 پوند) وزن، در چند نسخه مختلف عرضه می‌ شود که گران‌ ترین مدل آن، 2 هزار و 199 دلار قیمت دارد. هم اکنون پیش فروش لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت پایه 1499 دلار آغاز شده و علاقه ‌مندان می‌ توانند با پرداخت 2199 دلار، حرفه ای ترین نسخه لپ تاپ Zephyrus M را خریداری کنند.

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ گیمینگ ایسوس زفیروس ام با وزن 2.49 واقعا لپ تاپ ایده آلی برای ما گیمرهاست امیدوارم هرچه زودتر به طور رسمی در بازار لپ تاپ ایران به فروش برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا