Connect with us

لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر Triton 900 سری پریدیتور رونمایی شد

منتشر شده

در

لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر Triton 900 سری پریدیتور رونمایی شد

کمپانی ایسر ساعاتی پیش یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ خود را با نام Predator Triton 900 در برلین رونمایی کرد، این لپ تاپ مخصوص بازی اگر چه از لحاظ ظاهری شبیه لپ تاپ های قبلی acer می باشد اما از با داشتن صفحه نمایش قابل تبدیل برای بسیاری از گیمرها جذاب خواهد بود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت لپ تاپ

صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر Predator Triton 900 جدا از ویژگی چرخش صرفا یک صفحه نمایش 4K UHD تاچ است که از تکنولوژی G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند و لولای آن نیز با کمک فرایند کنترل عددی ساخته شده است.

لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر

لپ تاپ گیمینگ Triton 900 سری پریدیتور ایسر ضمن آنکه کاربری لپ تاپ های معمولی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد، امکان چرخش نمایشگر را نیز در اختیار آنان قرار می دهد تا در فاصله ای نزدیک تر بتوانند از آن استفاده کنند، یا اینکه کاملا آن را به عقب برگردانده و حتی به شکل تبلت در بیاورند.

لپ تاپ ایسر

لازم به ذکر است لپ تاپ مخصوص بازی Predator Triton 900 به آخرین فن سه بعدی نسل چهار ایسر موسوم به Aeroblade بهره مند شده است و یک کیبورد تماما مکانیکی به همراه ترکپد قابل تغییر و پد شماره بک لایت نیز بر روی بدنه موجود می باشد.

کمپانی ایسر هنوز قیمت و مشخصات فنی کاملی از لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 900 را اعلام نکرد، و هنوز مشخص نیست که این لپ تاپ به چه CPU یا پردازنده گرافیکی مجهز می باشد. امیدواریم هر زودتر اطلاعات کامل و تاریخ عرضه این لپ تاپ مخصوص بازی به علاقمندانبازار لپ تاپ معرفی شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سپهر

    سپتامبر 1, 2018 در 1:30 ب.ظ

    لپ تاپ های مخصوص بازی با داشتن صفحه نمایش چرخشی درسته هیجان ما گیمرها رو زیاد می کنه ولی زود خراب میشن… و تاچ صفحه نمایششون هم خیلی حساسه ولی لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر Triton 900 سری پریدیتور نسبت به قیمتش خوبه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار