Connect with us

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 YA بی نظیر در بازی

منتشر شده

در

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 ya بی نظیر در بازی

حرفه ای ترین لپ تاپ مخصوص بازی گیگابایت با داشتن جدیدترین قابلیت های روز توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب نماید، چرا که وجود سوییچ‌ های مکانیکی OMRON و قدرتمندترین پردازنده اینتل، سبب عملکرد بهتر آن در حین بازی خواهد شد، البته ضخامت آئوروس 17 YA نسبت به مدل Aorus X7 بیشتر بوده تا بتواند قطعات سخت افزاری بیشتری را در درون خود جای دهد.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 ya معرفی شد

لیست قیمت لپ تاپ

در واقع لپ تاپ 17.3 اینچی آئوروس X7 گیگابایت یک مدل میان رده بوده، که در کامپیوتکس 2019 معرفی شد، در صورتی که لپ تاپ Aorus 17 YA به عنوان یک مدل حرفه ای توانست در گیمزکام 2019 نظر بسیاری از حاضرین را جلب کند.

قطعات سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 YA :

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 YA به قطعات سخت افزاری قدرتمندی همچون کارت گرافیک GeForce RTX 2080، پردازنده Core i9 9980HK و صفحه نمایش کالیبره شده 240Hz X-Rite Pantone مجهز شده است؛ که هیچ کدام از آنها در مدل Aorus X7 موجود نمی باشد؛ به لطف پردازنده مرکزی اینتل و کارت گرافیک انویدیا نیز لپ تاپ Aorus 17 YA می تواند بازی‌ های موجود در بازار را بدون هیچ مشکل و با بالاترین کیفیت ممکن برای گیمرها به نمایش بگذارد.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 ya

شبکه ارتباطی WiFi6، تاندربولت 3 و نورپردازی LED در قسمت جلو و عقب این لپ تاپ گیگابایت از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود؛ البته از قابلیت های منحصر به فرد آن می توان به سوییچ‌ های مکانیکی OMRON اشاره کرد، که باعث استحکام کیلد های کیبورد شده، و در برابر ضربه های بازیکنان در حین بازی مقاوم خواهند بود.

ويژگی های لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 ya

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 YA با کارایی منحصر به فردی که دارد مطمئنا به انرژی بیشتری هم نیاز خواهد داشت، و توسط یک منبع تغذیه انرژی آن تامین نخواهد شد، بدین ترتیب لپ تاپ مخصوص بازی Aorus 17 YA مجهز به دو آداپتور با وزن کلی 2.5 کیلوگرم شده است، البته وزن خود لپ تاپ به تنهایی برابر با 4 کیلوگرم بوده که با وجود این دو آداپتور جابجایی آن برای گیمرها کمی سخت می شود؛ اما از نظر سخت افزاری این لپ تاپ گیگابایت به قدری قدرتمند است که می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند و وزن زیاد آن را پوشش دهد.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 ya مجهز به پردازنده اینتل

در قسمت خنک کننده نیز کمپانی Gigabyte از 5 لوله ناقل حرارت، یک Vapor Chamber، و دو عدد فن استفاده کرده که این فن ‌ها نویز کمی را در حین بازی ایجاد می کنند. لپ تاپ مخصوص بازی Aorus 17 YA حداقل شامل چهار مدل مختلف خواهد بود، در حال حاضر قیمت این لپ تاپ های گیمینگ گیگابایت هنوز اعلام نشده، و باید تا ماه سپتامبر منتظر عرضه رسمی آنها باشیم.

ا دیدگاه

  1. رضازاده

    دسامبر 11, 2019 در 10:48 ق.ظ

    لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئوروس 17 YA با این همه ویژگی که داره می تونه رقیب لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس بشه البته اگه مثل اونا قیمتش گرون نباشه خیلی خوبه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار