نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ MSI GT80S 6QF همراه با دو کارت گرافیک

لپ تاپ گیمینگ MSI GT80S 6QFهمراه با دو کارت گرافیک بوده و این لپ تاپ حرفه ای با داشتن پردازنده نسل ششم اینتل مخصوص دنیای بازی و گیمر های حرفه ای می باشد. رقابت در بین تولید کنندگان لپ تاپ گیمینگ تا به آنجا پیش رفته است که به کلی رقابت با PC ها را فراموش کرده و به شیوه ایی بی رحمانه و خشن در حال ارتقاء سخت افزاری نوت بوک ها هستند. با توجه به فرارسیدن کریسمس و ورود به سال جدید میلادی،این رقابت به نقاط نهایی و حساس خود برای سهم بیشتر در بازار رسیده است. نسل ششم اینتل نیز در این رقابت بدون تاثیر نبوده است.4 برند از بهترین تولید کنندگان نوت بوک در جهان،به طور همزمان و در این روزهای پایانی سال 2015، مدل های جدید خود را معرفی کرده اند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ MSI GT80S 6QF

GT80S 6QF یک لپ تاپ گیمینگ فوق قدرتمند است که با توجه به قیمت 4 هزار پوندی آن، بسیاری از خانواده ها از خرید آن به عنوان کادوی عید کریسمس معذور هستند. این محصول از یک مانیتور IPS در سایز 18.4 اینچ برخوردار است که از دقت FHD پشتیبانی میکند. مانیتور دارای فناوری هایی مانند کاهنده نورهای آبی و مود های نمایش است. دقت رنگ نیز به استاندارد SRGB بسیار نزدیک است. پردازنده نسل ششم اینتل در مدل i7-6920HQ در اینلپ تاپخودنمایی میکند. فرکانس کاری این پردازنده 2.9~3.8 گیگاهرتز است.

لپ تاپ گیمینگ MSI GT80S 6QF

در قسمت ذخیر سازی و حافظه اصلی،یک هارد دیسک یک ترابایت، 4 حافظه 256 گیگابایتی سالید از نوع NVME که در اسلات های PCIe نصب میگردند و 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 در فرکانس 2133 مگاهرتز فعال هستند که در نوع خود بی نظیر است. کاربران قادر به ارتقاء رم تا حداکثر 64 گیگابایت هستند که با توجه به قدرت پردازنده و میزان حجیم حافظه های NAND مورد استفاده به نظر کاملا بیهوده به نظر میرسد.

قسمت دوست داشتنی اطلاعات GT80S 6QF کارت گرافیک یا به عبارت بهتر کارت گرافیک ها است! دو کارت گرافیک GTX980 نسخه دسکتاپ در حالت SLI بر روی این غول نصب هستند. این میزان از قدرت گرافیکی نیز در بین نوت بوک های گیمینگ کم سابقه است. در مجموع 8 گیگابایت حافظه GDDR5 در اختیار پردازش های گرافیکی قرار دارد. 2048 سایه زن،فرکانس حافظه 7 هزار مگاهرتز و فرکانس هسته 1068 مگاهرتز از جمله مشخصات گرافیک هستند. لازم به ذکر است که خروجی تصویر قابلیت هندل تصاویر 4K در فرکانس 60 هرتز را داراست.

لپ تاپ گیمینگ MSI GT80S 6QF

صفحه کلید این لپ تاپ از نوع مکانیکی است و به همراه نور زمینه،جلوه ای قدرتمند به آن میبخشد.ویندوز 10،بلوتوث نسخه 4.1،WI-FI AC،باتری 8 سلولی،نرم افزارهای کنترل و مدیریت قدرت و وزن نهایی 4.5 کیلوگرم از جمله ویژگی های GT80S 6QF هستند.این لپ تاپ برای مدت ها نیاز به ارتقاء نخواهد داشت و قدرت آن برای به زانو در آوردن بازی ها کافی است.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلا و خسته نباشید
    این لب تاب خیلی به درد گیمر های حرفه ای میخوره
    GT80S 6QF یک لپ تاپ گیمینگ واقعا قدرتمنده و ویندوز 10،بلوتوث نسخه 4.1،WI-FI AC،باتری 8 سلولی،نرم افزارهای کنترل و مدیریت قدرت و وزن نهایی 4.5 کیلوگرم این لب تاب رو از همه لحاظ منحصر به فرد کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا