Connect with us

مادربرد ازراک تایچی X399M کوچک اما حرفه ای

منتشر شده

در

مادربرد ازراک تایچی X399M کوچک اما حرفه ای

مادربرد ازراک تایچی X399M جزء محصولاتی بود که در نمایشگاه CES امسال توسط کمپانی ASRock رونمایی شد. هم اکنون اطلاعات کاملی از این مینی مادربرد ازراک در شبکه مجازی منتشر شده است که می تواند باعث رونق بازار قطعات کامپیوتر شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ازراک تایچی X399M

لیست قیمت مادربرد

مدار چاپی (PCB) مادربرد ازراک X399M Taichi دارای 8 لایه می باشد و به 2 انس مس اضافی نیز مجهزشده است، استفاده از مس اضافی به منظور بهبود سطوح سیگنالیک و حتی برطرف کردن دمای اضافی مدار، مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف رابط های سنتی تغذیه CPU که در یک گوشه و در کنار یکدیگر قرار می گیرند، در مادربرد ارزاک X399M Taichi به صورت جدا از هم قرار خواهند گرفت.

مادربرد ASRock X399M Taichi

کمپانی ازراک در بخش شبکه مادربرد تایچی X399M از تکنیک تجمیع شبکه های LAN استفاده کرده است؛ و دو درگاه شبکه نیز برای این مین برد در نظر گرفته است. همچنین با توجه به اینکه این مادربرد ازراک دارای دو رابط LAN می باشد در صورت نیاز پهنای باند هر دو آنها با یکدیگر ترکیب خواهند شد.

مین برد ازراک X399M Taichi

مادربردازراک تایچی X399M به یک ماژول WLAN 802.11ac WiFi (2.4G / 5G WiFi) در ترکیب با بلوتوث v4.2 بهره مند شده است. اسلات M.2 در مادربرد X399M Taichi با مسیرهای SATA III و PCIe Gen3 x4 سازگار بوده و می تواند پهنای باندی با حداکثر 32 گیگابیت را ارائه دهد.

مین برد ازراک X399M Taichi بر خلاف ابعاد کوچک، دارای قابلیت های جدیدی می باشد؛ که می توان به پشتیبانی از رم هایی با فرکانس 3600 مگاهرتز، پشتیبانی از انویدیا Quad SLI و ای ام دی Quad CrossFireX، کدک صوتی Realtek ALC1220، دو رابط USB USB 3.1 Gen2 (1 Type-A + 1 Type-C) و 12رابط نسل اول ازراک USB 3.1 ،RGB LED و امکان BIOS Flashback اشاره کرد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ازراک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. محسن جمشید پور

    فوریه 19, 2018 در 10:11 ق.ظ

    مادربرد ازراک تایچی X399M کی به صورت رسمی به بازار قطعات کامپیوتر عرضه میشه ؟؟؟ خبر عالی بود لاااایک آی تی بازار

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار