Connect with us

مادربرد ماینینگ ایسوس با قابلیت پشتیبانی از 20 کارت گرافیک

منتشر شده

در

مادربرد ماینینگ ایسوس با قابلیت پشتیبانی از 20 کارت گرافیک

اولین مادربرد حرفه ای ماینینگ کمپانی ایسوس با نام H370 Mining Master به تازگی برای ماینرهای بازار آی تی معرفی شد، این مادربرد ASUS با مجهز شدن به چیپست H370 اینتل می تواند از 20 کارت گرافیک پشتیبانی کند به همین دلیل 20 مسیر PCI-Express gen 3.0 در این مین برد ماینینگ موجود می باشد، اما مسیر آدرس دهی و شروع به کار آنها، با بسیاری از مادربرد های فعلی بازار قطعات کامپیوتر متفاوت خواهد بود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ایسوس ماینینگ مستر H370

لیست قیمت مادربرد

مادربرد ایسوس ماینینگ مستر H370 علاوه بر پشتیبانی کردن از 20 کارت گرافیک AMD می تواند از 8 کارت گرافیک انویدیا GP104-100 نیز پشتیبانی کند؛ صفحه نمایش دیجیتالی موجود در مادربرد H370 Mining Master نیز قادر است در صورت وجود ایراد در سخت افزارها، کد هایی را نمایش دهد تا کاران از عیب و نقص مادربرد مطلع گردند.

مادربرد ماینینگ ایسوس

یکی از ویژگی های مادربرد ایسوس ماینینگ مستر H370 این است که در صورت استفاده از تک اسلات PCI-Express gen 3.0 رابط اول USB خاموش خواهد شد در نتیجه کاربر می تواند باز هم حداکثر 20 کارت گرافیک در این مادربرد مخصوص ماینینگ نصب کند.

مادربرد ماینینگ مستر H370 ایسوس

بهره مند شدن مادربرد ماینینگ مستر H370 به 20 درگاه USB 3.1 برای ماینرها بسیار کارآمد خواهد بود؛ به طوری که با خرید یک مادربرد، ماینرها می توانند از 20 کارت گرافیک به طور همزمان استفاده کنند همچنین هنگام اتصال به رابط های PCIe-over-USB، نیازی به رابط رایزر USB نخواهند داشت و کارت گرافیک ها تنها با یک رابط به مادربرد متصل می گردند.

مادربرد H370 Mining Master

یکی دیگر از مزیت های مادربرد ماینینگ مستر H370 عدم نیاز به رابط های مولکس اضافی برای تغذیه رابط های USB است که دلیل آن عدم استفاده از درگاه های PCI-E می باشد، همچنین این مادربرد ماینینگ ایسوس به فناوری GPU State Detection GUI نیز مجهز شده است که عیب یابی و پیدا کردن کارت گرافیک، یا رابط دچار ایراد را آسان تر می کند. طبق اعلام کمپانی ایسوس نیز مادربرد H370 Mining Master در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

لیست قیمت تجهیزات ماینینگ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ماینینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

3 دیدگاه

  1. بنیامین

    فوریه 26, 2019 در 12:32 ق.ظ

    طبق تجربه ای که دارم بین برندها گیگا از همشون قویتره. ایسوس عین پراید فقط تنوع داره اما قدرت و استحکام پژو رو نداره رو نداره.
    گیگا رو پژو تصور کنید.
    بوت سریعتر انتقال دیتای سریعتر و….

  2. ابوالفضل

    ژوئن 3, 2018 در 9:50 ق.ظ

    مادربرد ایسوس ماینینگ مستر H370 حرفه ای ترین مین برد… واقعا فوق العادست. کمپانی ایسوس همیشه تو بازار قطعات کامپیوتر بی نظیر بوده.

    • مسعود

      سپتامبر 8, 2019 در 11:48 ق.ظ

      سلام ممنون میشم برای تبادل اطلاعات با ایدی تلگرام @ma2502 با هم در ارتباط باشیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار