Connect with us

کمپانی سوپر میکرو با مادربرد گیمینگ C9Z390-PGW به بازار آی تی برگشت

منتشر شده

در

کمپانی سوپر میکرو با مادربرد گیمینگ c9z390-pgw به بازار آی تی برگشت

شرکت SuperMicro با معرفی مادربرد مخصوص بازی C9Z390-PGW مجددا فعالیت خود را در بازار قطعات کامپیوتر آغاز کرد، و تصمیم دارد به زودی حرفه ای ترین مادربرد های سازگار با سی پی یو های جدید کپمانی ای ام دی را تولید و عرضه نماید.

 قیمت مادربرد گیمینگ سوپرمیکرو c9z390-pgw

لیست قیمت مادربرد

کمپانی سوپرمایکرو یکی از برترین تولیدکنندگان مادربرد در بازار های جهانی می باشد اما متاسفانه سالهاست که دیگر در بازار قطعات کامپیوتر ایران فعالیتی ندارد، البته طبق اطلاعات بدست آمده هدف اصلی این شرکت از ابتدا تمرکز بر تولید محصولات صنعتی و سرور بوده است.

مادربرد گیمینگ C9Z390-PGW سبب شد شرکت سوپر میکرو بار دیگر فعالیت خود را در بازار آی تی آغاز کند و قرار است به زودی علاوه بر تولید مادربردهای گیمینگ مین برد هایی با پشتیبانی از مسیر جدید PCIe Gen 4 و حافظه های DDR5 را به علاقمندان معرفی نماید.

مادربرد گیمینگ سوپرمیکرو c9z390-pgw معرفی شد

اطلاعات منتشر شده مادربرد مخصوص بازی سوپرمیکرو C9Z390-PGW نشان می دهد این مین برد مجهز به چیپست اینتل Z390 بوده و به مدار تغذیه 10 فاز رگولاتوری، تراشه PLC برای دو برابر شدن مسیر PCIe و شبکه LAN ده گیگابیتی بهره مند شده است.

لازم به ذکر است کمپانی فعال سوپرمیکرو فعالیت خود را در حوزه اینترنت اشیاء نیز آغاز کرده است که می تواند به صورت فناوری تلفیقی در کنار مادربردهای جدیدش مورد استفاده قرار گیرد؛ با این وجود فعالیت مجدد این شرکت می تواند آن را رقیبی سرسخت برای سایر شرکت های بازار قطعات کامپیوتر  تبدیل نماید.

ا دیدگاه

  1. محمد رضا

    فوریه 16, 2019 در 10:36 ق.ظ

    مثل همیشه خبر عالی و جدیدی بود لایک به آی تی بازار

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار