Connect with us

مادربرد EVGA Dark SR-3 دارای سیستم خنک کننده VRM

منتشر شده

در

مادربرد evga dark sr-3 دارای سیستم خنک کننده vrm

مادربرد ای وی جی ای Dark SR-3 یکی از حرفه ای ترین مین بردهایی بود که در نمایشگاه Computex 2019 رونمایی شد، در این مادربرد از تکنولوژی های بسیار منحصر به فرد و کاربردی استفاد شده است که کارایی آن را دو چندان می کند.

قیمت مادربرد ای وی جی ای دارک

مادربرد جدید کمپانی EVGA تنها مادربرد قابل فروش است که از سوکت کلاس LGA 3647 در فرمت E-ATX پشتیبانی می کند؛ به این معنی که علاقمندان و مخاطبان می توانند از این مادربرد به عنوان یک ابر مادربرد در کیس های غول آسا خود استفاده کنند و از تکنولوژی ها، فناوری ها و ویژگی های منحصر به فرد آن بهره مند شوند.

مادربرد evga dark sr-3 رونمایی شد

لیست قیمت مادربرد

این مادربرد EVGA جایگزینی مناسب برای مادربرد شرکت هایی مانند Gigabyte و ASUS است که از فرمت بزرگ EEB استفاده می کنند و مناسب الگوریتم های کامپیوتری سنتی DIY نیستند. مادربرد EVGA’s Dark SR-3 قدرت پلتفرم LGA 3647 اینتل را به بازار علاقه مندان نشان می دهد.

مادربرد حرفه ای EVGA Dark SR-3 در بازار قطعات کامپیوتر:

از لحاظ قدرت و کارایی مادربرد EVGA Dark SR-3 همانند یک حیوان وحشی عمل می کند و با توجه به اینکه این مادربرد برای پردازش 28 هسته ای طراحی شده بنابراین جای تعجب نخواهد بود. مادربرد EVGA Dark SR-3 از برق استاندارد خانگی 24 پین در کنار 1، 2 و 3 و 4 پین اتصال برق EPS استفاده می کند. این قدرت برای پشتیبانی از اورکلاک هسته های پردازنده های اینتل و ارتقا هسته ها در مادربرد تعبیه شده است.

مادربرد evga dark sr-3

مادربرد EVGA Dark SR-3 همچنین دارای 6 اسلات PCIe است، در صورتی که می خواهید از خطوط اضافی PCIe برای اجرای یک پیکربندی جدید، GPU یا اضافه کردن کارت های دیگر استفاده کنید، این اسلات ها را به کار گیرید. یکی از نکات جالب معماری این مادربرد، طراحی واتربلاک بزرگ در در بخش بالایی VRMS مادربرد می باشد.

مادربرد ای وی جی ای سری دارک

لازم به ذکر است چیپستی که در این مادربرد تعبیه شده از ورود و جریان حرارت های ناگهانی به داخل برد جلوگیری می کند. سیستم خنک کننده VRM یکی از مهم ترین ویژگی های کاربردی مادربرد EVGA Dark SR-3 محسوب می شود که با بهره گیری از این سیستم خنک کننده، کارایی مادربرد حین اورکلاک به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

میزان خنک سازی به گونه ای چشمگیر است که مصرف کننده آن را احساس می کند. این مادربرد دارای شش اسلات DIMM است (دو اسلات برای فرمت E-ATX در نظر گرفته شده است) همچنین سه پورت اترنت، نه پورت USB 3.0 و یک پورت USB-C از جمله پورت های تعبیه شده برای این مادربرد به شمار می آیند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار