Connect with us

مانیتور ایزو ColorEdge مناسب فیلم و انیمیشن سازی

منتشر شده

در

مانیتور ایزو coloredge مناسب فیلم و انیمیشن سازی

مانیتور های ال ای دی ایزو با پشتیبانی از نرم افزار های پیشرفته تنظیم رنگ، تاکنون توانسته اند بهترین کارایی را در صنایع فیلم و انیمیشن سازی برای کاربران به ارمغان بیاورند، یکی دیگر از جدیدترین صفحه نمایش های این شرکت که با نام ColorEdge CS2731 به تازگی معرفی شده است، به زودی با قابلیت های جدید و کارآمد در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

مانیتور ایزو coloredge cs2731 مناسب برای انیمیشن

مشخصات فنی مانیتور ColorEdge CS2731 که در رونمایی آن اعلام شد نشان می دهد، این نمایشگر علاوه بر داشتن ویژگی های حرفه ای به پنل 27 اینچی نیز مجهز شده است؛ از این رو برای علاقمندان به عکاسی، تصویربرداری، انیمیشن سازی و ویرایش ویدئو می تواند بهترین انتخاب محسوب شود.

مانیتور ایزو coloredge cs2730

مانیتور ColorEdge CS2731 در واقع جایگزین مدل ColorEdge CS2730 خواهد شد با این تفاوت که با امکانات بهتری در دسترس خریداران قرار می گیرد، همچنین این صفحه نمایش اولین مانیتور سری ColorEdge است که دارای پورت USB Type-C می باشد بدین ترتیب ارسال و دریافت ویدئو در کمترین زمان ممکن انجام می شود، پشتیبانی از درگاه های USB Type-C، HDMI، DisplayPort و DVI-D نیز از دیگر قابلیت های اعلام شده نمایشگر جدید ایزو خواهد بود.

مانیتور ایزو coloredge cs2730 مجهز به یو اس بی تایپ سی

مانیتور 27 اینچی ایزو ColorEdge CS2731 با داشتن رزولوشن 1460×2560 به مراتب می تواند تصاویر را بسیار واضح و شفاف تر از مانیتورهای دیگر نشان دهد، همچنین از طیف وسیعی از رنگ ها نیز پشتیبانی می کند که شامل 99 درصد از رنگ های Adobe RGB می شود.

قیمت مانیتور ایزو coloredge cs2730

پشتیبانی از نرم افزار مدیریت رنگ ColorNavigator 7 EIZO یکی از ویژگی های مانیتور ایزو ColorEdge CS2731 بوده که می تواند آن را در بازار قطعات کامپیوتر محبوب کند، این قابلیت به کاربر این فرصت را می دهد که به طور منظم کالیبراسیون و کیفیت تصویر را کنترل نماید؛ همچنین پشتیبانی از نرم افزار Quick Color Match EIZO نیز سبب می شود، فرایند تطبیق رنگ روی صفحه چاپی تنها در چند مرحله ساده انجام شود. عرضه مانیتور ColorEdge CS2731 ایزو به بازار قطعات کامپیوتر نیز در ماه ژوئن 2019 خواهد بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار