Connect with us

مانیتور قابل حمل ایسوس پروآرت PQ22UC کوچک اما حرفه ای

منتشر شده

در

مانیتور قابل حمل ایسوس پروآرت pq22uc کوچک اما حرفه ای

اندازه کوچک نمایشگر قابل حمل ProArt PQ22UC ایسوس اگرچه ممکن است مورد پسند بسیاری از کاربران نباشد، اما وجود قابلیت های پیشرفته در این صفحه نمایش می تواند عملکرد بی نظیری را برای طراحان و عکاسان به همراه داشته باشد.

مانیتور قابل حمل ایسوس پروآرت pq22uc رونمایی شد

شرکت تایوانی ایسوس با سابقه درخشانی که در بازار قطعات کامپیوتر دارد، سالانه تعداد زیادی از متنوع ترین محصولات خود را راهی بازار های جهانی می کند تا بتواند نظر کاربران را به خود جذب نماید. نمایشگر ProArt PQ22UC یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت است که با داشتن ابعاد 21.6 اینچی می توان به راحتی آن را با خود حمل کرد.

مشخصات فنی مانیتور قابل حمل ایسوس ProArt PQ22UC :

صفحه نمایش حرفه ای مانیتور پروآرت PQ22UC برابر با 21.6 بوده ولی با ویژگی های تصویری که دارد گزینه مناسبی برای طراحی و ویرایش تصویر خواهد بود، بدین ترتیب تفکیک پذیری 4K UHD (3840×2160) در کنار فناوری HDR، دقت رنگ فوق العاده ی را برای طراحان و عکسان فراهم می کند؛ همچنین با بهره گیری از پنل OLED، میلیون ها نقطه غیر وابسطه می توانند پیکسل هایی با رنگ RGB خالص را با نرخ کنتراست 1000000:1 تصویری بسیار واقعی و بدون سایه را تداعی کنند.

صفحه نمایش قابل حمل ایسوس پروآرت pq22uc

لازم به ذکر است پنل نمایشگر قابل حمل ProArt PQ22UC برای تفکیک پذیری 4K UHD، از فشردگی پیکسل 204 ppi استفاده می کند، که در نسبت تصویر همسان در رزولوشن Full HD، 300 درصد فضای نمایش بیشتر را با جزئیات دقیق تری در دسترس کاربران قرار می دهد.

صفحه نمایش پروآرت PQ22UC ایسوس برای تولید پیکسل ها از استاندارد رنگ صنعتی استفاده می کند که طیف رنگی 99% در بازه DCI-P3، تصاویری واقعی را به نمایش می گذارد، همچنین دقت رنگ و کالیبراسیون کارخانه ای این مانیتور ایسوس نیز با میزان Delta-E <2 در کنار پشتیبانی از فناوری ایسوس ProArt Calibration به راحتی امکان تنظیم مقادیر ثابت از نور و رنگ را در طی زمان طولانی میسر می سازد.

نمایشگر قابل حمل ایسوس پروآرت pq22uc مجهز به کاور هوشمند

وزن کم و طراحی بسیار باریک نمایشگر پروآرت PQ22UC سبب می شود کاربر در هر زمان یا مکانی از آن استفاده نماید، البته کمپانی Asus یک کاور هوشمند برای این صفحه نمایش در نظر گرفته است که علاوه بر نقش محافظ و کیف نگه دارنده، امکان استفاده به عنوان پایه را نیز در جهت های مختلف فراهم می کند.

لیست قیمت مانیتور ایسوس 

ا دیدگاه

  1. خلیلوند

    می 6, 2019 در 10:07 ق.ظ

    من از این صفحه نمایش های قابل حمل دارم واقعا خیلی کارامد پیشنهاد می کنم شماهم خریداری کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار