Connect with us

مانیتور منحنی جدید سامسونگ T55 محافظ چشم در برابر نور آبی

منتشر شده

در

مانیتور منحنی جدید سامسونگ t55 محافظ چشم در برابر نور آبی

تمام محصولات سامسونگ اعم از گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و مانیتور با داشتن عملکرد بی نظیر و ظاهری زیبا مدت هاست که توانسته اند در بازار های جهانی به خوبی بدرخشند، این شرکت فعال و قدیمی به تازگی سری جدید صفحه نمایش های خمیده خود را با نام T55 معرفی کرده است، که بر خلاف سایر مانیتورهای بازار قطعات کامپیوتر محافظ چشمان شما بوده و قابلیت های جدیدی را در اختیار شما و گیمرها قرار خواهد داد.

مانیتور منحنی جدید سامسونگ t55

لیست قیمت مانیتور

مانیتورهای منحنی زیادی با شعاع 1800R و 1500R در بازار قطعات کامپیوتر موجود می باشند، ولی تعداد صفحه نمایش هایی که بتواند عمق انحنای بسیار نزدیک را به چشم انسان منتقل کنند، بسیار کم است؛ کمپانی سامسونگ نیز پس از عرضه نمایشگرهای مخصوص بازی Odyssey این بار سری جدید نمایشگرهای T55 را مجهز نمودن به جدیدترین تکنولوژی های روز راهی بازار آی تی خواهد کرد.

مانیتور منحنی جدید سامسونگ t55 معرفی شد

انحنای 1000R مانیتورهای سری T55 سامسونگ و عملکرد منحصر به فرد آنها سبب شده است، که تاییدیه رسمی Eye Comfort را از موسسه TUV Rheinland آلمان که یک مرکز معتبر بین ‎المللی برای ارائه گواهینامه صفحه نمایش ها محسوب می شود را دریافت کند.

مانیتور منحنی سامسونگ T55 بی نظیر و حرفه ای :

در زمان استفاده های طولانی مدت نیز دیگر دچار درد یا سوزش چشم نخواهید شد؛ البته انحنای بی نظیر این مانیتور سامسونگ سبب می شود چشم ‌هایتان تمام ابعاد نمایشگر را زیر نظر داشته باشد که در نتیجه برروی قسمت کروی چشم فشار کمتری وارد می شود.

مانیتور سامسونگ T55 با داشتن انحنایی به شعاع 1000R توانست لقب قهرمان منحنی را از آن خود کند، چرا که اگر انحنای نمایشگر را از دو طرف ادامه دهیم، یک دایره با شعاع یک متر ایجاد می‌شود، این زاویه‌ای است که چشمان انسان قادر به پوشش دادن آن خواهد بود.

ویژگی مانیتور منحنی جدید سامسونگ t55

طراحی منحصر به فرد نمایشگرهای منحنی T55 سامسونگ سبب شده است، علاوه بر کاربردهای اداری و خانگی برای گیمرها هم عملکرد بی نظیری داشته باشد؛ چرا که گیمرها از جمله کاربرانی هستند که ساعت‌ های طولانی به صفحه نمایش خیره می ‌شوند، از این رو میدان دید مناسب و گسترده نمایشگرهای خمیده T55 باعث حفظ سلامتی و مانع از سوزش و خشکی چشم بازیکنان خواهد شد.

مانیتور منحنی جدید سامسونگ t55 در بازار آی تی

طبق مشخصات فنی اعلام شده مانیتور سری T55 سامسونگ علاوه بر انحنای 1000R به دو قابلیت Flicker Free و Eye Saver مجهز شده است، قابلیت Flicker Free سبب کاهش نور پس زمینه و ویژگی Eye Saver نیز نور آبی نمایشگر را کاهش خواهد داد، همچنین پشتیبانی از قابلیت ای ام دی FreeSync، نرخ بروزرسانی 75 هرتزی و حالت مخصوص بازی Game Mode از دیگر قابلیت های جدیدترین مانیتور سامسونگ می باشد، که می تواند برای گیمرها لحظات هیجان انگیری را به ارمغان بیاورد.

مانیتور منحنی جدید سامسونگ t55 حرفه ای و بی نظیر

بلندگوی داخلی مانیتورمنحنی سامسونگ T55 برابر با 5 وات اعلام شده است، بدین ترتیب دیگر برای تماشای فیلم‌ها و یا اجرای بازی‌ های هیجانی دیگر نیازی به اسپیکرهای جانبی ندارید. بهره‌ مند شدن مانیتورهای منحنی سری T55 نیز به پنل VA، رزولوشن 1920*1080، زاویه دید 178 درجه و داشتن پورت های HDMI، DP و D-Sub سبب می شود نظر هر کاربری را به خود جلب کنند؛ همچنین قرار است به زودی در اندازه های 27،24 و 32 اینچی راهی بازار قطعات کامپیوتر شوند.

لیست قیمت مانیتور سامسونگ

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار