Connect with us

مانیتور گیمینگ ایسر با رفرش ریت 390 هرتز به بازار می آید

منتشر شده

در

مانیتور گیمینگ ایسر با رفرش ریت 390 هرتز به بازار می آید

به تازگی یک مانیتور گیمینگ ایسر با نام نیترو XV252Q F و با نرخ رفرش ۳۹۰ هرتزی معرفی شد. یکی از نکات مهم در مانیتورهای گیمینگ، Refresh Rate یا نرخ تازه سازی آنهاست. در همین راستا مانیتور گیمینگ نیترو ایسوس با بهره گیری از رفرش ریت 390 هرتزی تجربه جالبی را به گیمرها خواهد بخشید. مانیتور گیمینگ ایسر نیترو XV252Q F با نرخ تازه ‌سازی ۳۶۰ درجه ‌ای، نرخ پاسخگویی بسیار سریع و یک پایه تنظیم شونده سه جهته رونمایی شد. خانواده نیترو کمپانی Acer با محصولات قدرتمند گیمینگ مثل لپ تاپ ‌ها و مانیتورهای مخصوص بازی شناخته می ‌شوند. این شرکت چینی اخیرا مانیتورهای گیمینگ نیترو را با معرفی مدل جدید Nitro XV252Q گسترش داده است.

مانیتور گیمینگ ایسر xv252q رونمایی شد

لیست قیمت مانیتور کامپیوتر

مشخصات مانیتور گیمینگ جدید ایسر

ویژگی اصلی مانیتور گیمینگ ایسر نیترو XV252Q F نرخ رفرش ۳۶۰ هرتزی آن است که با اورکلاک به ۳۹۰ هرتز ارتقاء پیدا می‌کند. این نرخ رفرش ریت برای کاربران بازی ‌های  ورزشی ایده آل بوده و باعث می ‌شود هنگام اجرای بازی با تأخیر جدی مواجه نشوند. از مشخصات فنی اصلی مانیتور جدید نیترو XV باید به پنل ۲۴.۵ اینچی LCD IPS آن با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد. این مانیتور زمان پاسخگویی ۱ میلی ‌ثانیه (حداقل ۰.۵ میلی ‌ثانیه‌ای) دارد و نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰ به ۱ است. این مانیتور همچنین روشنایی ۴۰۰cd/m2، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ ای، عمق رنگ ۸ بیت و پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB را برای بازی های کامپیوتری کاربر فراهم می آورد.

مشخصات مانیتور گیمینگ جدید ایسر

بهبود پاسخگویی در تصویر در Acer Gaming Monitor XV252Q

مانیتور گیمینگ Acer از همگام‌ سازی انطباق ‌پذیر پشتیبانی می ‌کند که قابلیت VRR را روی سیستم ‌های NVIDIA و AMD در دسترس کاربران قرار می ‌دهد. به نظر می رسد این مانیتور با فناوری FreeSync نیز سازگار باشد، اما اطلاعاتی از سازگاری آن با G-sync در دست قرار ندارد. در اینجا همچنین از فناوری بهبود پاسخگویی تصویر VRB نیز استفاده شده است.

چندین درگاه‌ روی مانیتور گیمینگ ایسر نیترو XV252Q F به کار رفته است که شامل یک پورت DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI 2.0 و یک جک هدفون برای اتصال هدست‌ های گیمینگ می‌ باشد. روی این مانیتور ۲ اسپیکر ۲ وات قرار دارد که صدای کاملی را تولید می‌کند. و درست مثل اکثر مانیتورهای گیمینگ، پایه‌ زیر این نمایشگر در سه جهت مختلف قابل تنظیم است و گیمر می‌ تواند آن را ۳۶۰ درجه بچرخاند و تنظیم کند. پیش بینی می شود قیمت این مانیتور از حدود 530 یورو آغاز شود. هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن در دسترس نیست.

بهبود پاسخگویی در تصویر در Acer Gaming Monitor XV252Q

 

برای یک گیمر علاوه بر سخت افزار و قطعات کامپیوتر خوب، مانیتور و صفحه نمایش گیمینگ هم از اهمیت زیادی برخوردار است. سرعت اجرای بازی اگر مانیتور خوبی در اختیار نداشته باشید، کارایی چندانی نخواهد داشت. زمان پاسخگویی، سایز صفحه نمایش، رزولوشن تصویر، زاویه دید، نوع پنل و از همه مهم تر رفرش ریت از مهم ترین عوامل تاثیرگذار خواهند بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آقای شهری

    می 1, 2021 در 9:18 ق.ظ

    همه گیمر ها میدونن که مانیتور خوب بهترین ویژگی یه سیستم خوبه، اما اکثرا فقط به رزولوشن و تعداد پیکسل ها دقت میکنن و قدرت سخت افراری اون رو در نظر نمیگیرن و تعداد درگاه های اون مانیتور یا فناوریFreeSync که عالیه زاویه دید

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار