Connect with us

مانیتور گیمینگ ایسوس VG258Q راهی بازار قطعات کامپیوتر شد

منتشر شده

در

مانیتور گیمینگ ایسوس VG258Q راهی بازار قطعات کامپیوتر شد

کمپانی ASUS یکی دیگر از جدیدترین مانیتور های مخصوص بازی خود را با نام VG258Q به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد. این صفحه نمایش میان رده ایسوس با داشتن قابلیت های جدید و به روز، می تواند مانند یک مانیتور حرفه ای در اختیار گیمرها قرار بگیرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور گیمینگ ایسوس VG258Q

لیست قیمت مانیتور

مانیتور گیمینگ ایسوس VG258Q مجهز به پنل 25 اینچی و رزولوشن 1080×1920 بوده و از نظر ظاهری نیز همانند سایر مانیتور های مخصوص بازی ایسوس می تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند.

مانیتور ایسوس VG258Q

نرخ بروزر سانیمانیتور ایسوس VG258Q با توجه به پشتیبانی از فناوری FreeSync به 144 هرتزخواهد رسید، و زمان پاسخگویی به پنل نیز 1 میلی ثانیه اعلام شده است. این صفحه نمایش مخصوص بازی ASUS با داشتن گواهینامه TUV Rheinland می تواند شدت پرش و سو سو زدن تصاویر را نیز به خوبی کنترل کند.

مانیتور مخصوص بازی ایسوس VG258Q

لازم به ذکر است این مانیتور گیمینگ و میان رده ایسوس به پنل های TN و فناوری گیمینگ ASUS GamePlus بهره مند شده است؛ و یک OSD تخصصی نیز بازی را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد. همچنین در بخش ورودی های تصویر نیز مانیتور گیمینگ ایسوس VG258Q دارای رابط های DisplayPort 1.2a، HDMI 1.4 و dual-link DVI-D می باشد.

لیست قیمت مانیتور ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. حمیدرضا

    آوریل 3, 2018 در 11:16 ق.ظ

    مانیتور گیمینگ ایسوس VG258Q با اینکه یک صفحه نمایش میان رده ست ولی می تونه کارایی قابل قبولی برای ما گیمرها داشته باشه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار