Connect with us

مانیتور گیمینگ بنکیو Zowie مناسب بازی های ورزشی و اکشن

منتشر شده

در

مانیتور گیمینگ بنکیو zowie مناسب بازی های ورزشی و اکشن

صفحه نمایش های بنکیو همیشه با داشتن بهترین عملکرد ممکن در بازار قطعات کامپیوتر فروش خوبی را از آن خود می کنند، شرکت بنکیو هم اکنون مانیتور مخصوص بازی جدیدی را برای گیمرها معرفی کرده است، که همانند مدل های قبلی می تواند نظر گیمرهای سخت پسند را نیز جذب خود کند.

مانیتور گیمینگ بنکیو zowie xl2746S

لیست قیمت مانیتور

جدیدترین صفحه نمایش مخصوص بازی بنکیو که Zowie XL2746S نام دارد، با داشتن قابلیت های حرفه ای همچون پنل TN می تواند لحظاتی پر از هیجان را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. تحولات جدید در فناوری IPS سبب شده نرخ نوسازی در نمایشگرهای گیمینگ به 240 هرتز برسد، ولی پنل های TN با داشتن ویژگی های جدیدتر می توانند زمان پاسخ‌ دهی را به کمترین زمان ممکن برسانند، کمپانی بنکیو با بکار بردن پنل های TNدر جدیدترین مانیتور مخصوص بازی خود می خواهد بار دیگر بازار خوبی را در میان رقبا برای خود رقم بزند.

فناوری های موجود در مانیتور بنکیو Zowie XL2746S :

صفحه نمایش 27 اینچی Zowie XL2746S دارای رزولوشن Full HD بوده و پشتیبانی از فناوری Adaptive-Sync و AMD FreeSync از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد؛ البته این مانیتور گیمینگ بنکیو به فناوری +DyAc نیز بهره مند شده که تاری تصویر را در صحنه‌ های اکشن و بسیار سریع کاهش خواهد داد.

مانیتور گیمینگ بنکیو zowie xl2746S

برای بهبود صحنه‌ های تاریک کمپانی BenQ این مانیتور مخصوص بازی را به فناوری Black eQualizer مجهز کرده است، از دیگر امکانات این صفحه نمایش گیمینگ می ‌توان به حداکثر میزان روشنایی 320 نیت، نسبت کنتراست 1:1000، نرخ نوسازی 240 هرتز و زمان پاسخ ‌دهی 0/5 میلی ‌ثانیه اشاره کرد.

مانیتور گیمینگ بنکیو zowie xl2746S مناسب بازی های اکشن

هود مانیتور بنکیو Zowie XL2746S سبب کاهش تابش نور و افزایش تمرکز خواهد شد، و از چشمان شما نیز محافظت می کند؛ البته طراحی ارگونومیک این مانیتور مخصوص بازی امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش را برای شما فراهم می سازد.

قیمت مانیتور گیمینگ بنکیو zowie xl2746S

با وجود پنل TN نمایشگر گیمینگ Zowie XL2746S بنکیو، زاویه دید یا پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رنگ ‌ها وجود نخواهد داشت، و فقط پشتیبانی از رنگ ‌های sRGB موجود می باشد. طبق اعلام کمپانی سازنده نیز این مانیتور مخصوص بازی مناسب گیمرهای حرفه ای و بازی ‌های ورزشی طراحی و ساخته شده، و هم اکنون با قیمت 629 یورو در بازار قطعات کامپیوتر اروپا قابل خریداری می باشد.

لیست قیمت مانیتور بنکیو

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار