Connect with us

مانیتور منحنی گیمینگ گیگابایت آئوروس CV27Q دارای تکنولوژی های جدید

منتشر شده

در

مانیتور منحنی گیمینگ گیگابایت آئوروس cv27q دارای تکنولوژی های جدید

محصولات گیگابایت با داشتن عملکردی حرفه ای همواره در صدر جدول فروش بازار قطعات کامیپوتر قرار گرفته اند؛ هم اکنون این شرکت با معرفی مانیتور منحنی گیمینگ آئوروس CV27Q توانست نظر گیمرها را به خود جلب کند، البته عملکرد مادربرد و کارت گرافیک Gigabyte نیز به صورتی می باشد، که می توانند فروش خوبی رای برای این کمپانی رقم بزنند.

ویژگی مانیتور منحنی گیمینگ گیگابایت آئوروس cv27q

لیست قیمت مانیتور

مانیتور منحنی مخصوص بازی AORUS CV27Q گیگابایت دارای صفحه نمایش 27 اینچی QHD با رزولوشن 2560*1440 است، که با نسبت ابعاد 16:9، پنل VA و تکنولوژی های جدیدی همچون Black Equalizer 2.0 و Active Noise Cancelling 2.0 می تواند باعث شگفت زده شدن گیمرها در حین بازی شود؛ البته خمیدگی 1500R و قابلیت‌ های تاکتیکال این مانیتور گیمینگ نیز هیجان بازیکنان را دو برابر خواهد کرد.

مانیتور گیمینگ گیگابایت آئوروس CV27Q حرفه ای و بی نظیر:

تکنولوژی Black Equalizer 2.0 موجود در مانیتور مخصوص بازی گیگابات آئوروس CV27Q صفحه را به 1296 قسمت تقسیم می کند، سپس هر کدام از آنها را به شکل جداگانه ای پردازش خواهد کرد، این قابلیت سبب می شود گیمرها دیدی واضح ‌تر در بخش‌ های تاریک داشته باشند بدون آنکه نقاط روشن بیش از حد نورانی شود.

مانیتور منحنی گیمینگ گیگابایت آئوروس cv27q

لازم به ذکر است با استفاده از یک IC انحصاری توسط تکنولوژی ANC نویز محیط از بین خواهد رفت، بدین ترتیب شما به راحتی می توانید با تیم مقابل خود ارتباط بر قرار کنید. البته نسخه جدید ANC 2.0 می تواند از هدفون ‌هایی با امپدانس بالا تا 600 اُهم نیز پشتیبانی نماید، و اگر هدفون حرفه ای را به مانیتور متصل کنید می توانید از شنیدن صدای رسا و واضح که توسط فناوری ANC 2.0 فراهم می شود، لذت ببرید.

صفحه نمایش منحنی گیمینگ گیگابایت آئوروس cv27q

این صفحه نمایش منحنی Gigabyte علاوه بر پخش صدای واضح و با کیفیت، با مجهز بودن به تکنولوژی های جدید تصاویر را تا بهترین حد ممکن پخش خواهد کرد، چرا که وجود تکنولوژی ای ام دی Radeon FreeSync 2 HDR در مانیتور مخصوص بازی گیگابایت آئوروس CV27Q مانع از پرش تصویر شده و کیفیت HDR را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد.

صفحه نمایش منحنی گیمینگ گیگابایت آئوروس cv27q معرفی شد

مانیتور گیمینگ گیگابایت CV27Q همانند سایر مانیتورهای سری آئوروس به ویژگی های تاکتیکال جدیدی مانند GameAssist، AORUS Dashboard مجهز می باشد؛ همچنین این محصول دارای منبع تغذیه داخلی بوده و دیگر خبری از آداپتورهای برقی خارجی نخواهد بود، نورپردازی LED در پشت و کناره‌ های پایه فلزی قابل شخصی سازی نیز جزء ویژگی گیمر پسند این مانیتور گیمینگ Gigabyte محسوب می شود.

ا دیدگاه

  1. جوهری

    سپتامبر 18, 2019 در 11:24 ق.ظ

    مانیتور های منحنی واقعا هیجان بازی را دوبرابر می کنند پیشنهاد می کنم حتما یه صفحه نمایش خمیده واسه بازی بخرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار