Connect with us

نسخه انقلابی مایکروسافت بینگ با استفاده از ChatGPT

منتشر شده

در

نسخه انقلابی مایکروسافت بینگ با استفاده از ChatCPT

ChatGPT تقریباً در همه جا وجود دارد و مثل یک ویروس در حال تکثیر است. اخیراً یک مدل اشتراک پولی به نام ChatGPT Plus معرفی شد که ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد. طبق آخرین به روز رسانی ها موتور جستجوی مایکروسافت (Bing) قرار است به زودی از نسخه بعدی چت جی پی تی استفاده کند. پیش از این در خبرها آمده بود که گوگل از گسترش ChatGPT احساس خطر کرده و قرار است هفته آینده در یک رویداد از محصولات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی خود رونمایی کند.

مایکروسافت بینگ و ChatGPT

به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده شدن برای راه اندازی یک نسخه جدید و بزرگ از Bing است که فناوری ChatGPT را به گونه ای ادغام می کند. اول این هفته چندین کاربر گزارش دادند که نسخه جدید بینگ راه مشاهده کرده اند. این خبر به ما می گوید که مایکروسافت قصد دارد زودتر از گوگل موتور جستجوی خودش را هوشمندتر کند. بعد از این خبر مایکرسافت به سرعت این قابلیت را غیر فعال می کند. گزارش های اخیر حاکی از آن است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی نسخه جدید از موتور جستجوی بینگ با استفاده از ChatGPT-4 است.

مایکروسافت بینگ و ChatGPT
مایکروسافت بینگ و ChatGPT

اولین تغییر بزرگ در موتور جستجوی Bing مجهز بودن آن به هوش مصنوعی است همچنین نوار جستجو به شکل یک جعبه چت می باشد و به جای عبارت «Keyword Search» به شما می گوید «Ask me Anything». می توانید از بینگ بخواهید موضوعات خاصی را جستجو کند و حتی نظرش را بخواهید. تمام اطلاعات که به آن ارجاع می دهد در پایین به صورت چت نمایش داده می شود و در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعاتی بیشتر روی وب سایت های نمایش داده شده کلیک کنید.

جستجوی هوشمند در مایکروسافت بینگ
جستجوی هوشمند در مایکروسافت بینگ

ویژگی های هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ

Microsoft Bing احتمالاً از قدرت اینترنت و قابلیت های هوش مصنوعی ChatGPT استفاده می کند. مایکروسافت تأیید می کند که این سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی است و می تواند پاسخ هایی را ارائه دهد که شگفت انگیز باشد اما در عین حال ممکن است اشتباهاتی داشته باشند.

قابلیت های هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ
قابلیت های هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ

برای استفاده از ChatGPT باید یک حساب کاربری در OpenAI ایجاد کنید اما چت Bing مایکروسافت می تواند به کاربران اجازه دهد بدون نیاز به ورود به چت جی پی تی دسترسی داشته باشند علاوه بر این انتظار می رود مایکروسافت از ChatGPT در خدمات دیگر مانند Office 365 و موارد دیگر استفاده کند. با توجه به عکس های منتشر شده Bing Chat ChatGPT مایکروسافت درست مانند نسخه استاندارد ChatGPT کار می کند. در حال حاضر فقط کاربران منتخب به ویژگی جدید بینگ دسترسی دارند و مایکروسافت می تواند قبل از عرضه عمومی این پلتفرم را به این صورت آزمایش کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار