موبایل

مدل های جدید گوشی شیائومی سری 9 رونمایی شدند

مدل های جدیدی از سری 9 گوشی موبایل شیائومی رونمایی شدند. هفته ای که گذشت هفته پرکاری برای شیائومی بود. چرا که این برند چندین مدل از میان رده های خود را رونمایی کرد. شیائومی که در مدت اخیر توانسته است خود را به رده سوم بازار گوشی های تلفن همراه برساند، این بار یک مدل قدیمی تر خود را با تغییراتی، مجددا عرضه کرده است. با ورود سری ردمی 10 شیائومی، تصور می شد که کار این برند با سری 9 به پایان رسیده است. اما شیائومی به تازگی گوشی های ردمی 9A اسپرت، ردمی 9i اسپرت و ردمی 9 اکتیو را هم رونمایی کرد. در بین میان رده های شیائومی نکته جالب توجه این است که ظاهر، بدنه و برخی مشخصات فنی آنها به طور کامل متفاوتند تا دست خریداران کاملا باز باشد.

گوشی شیائومی ردمی 9 آ ردمی 9 آی و ردمی اکتیو معرفی شدند

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

مشخصات گوشی شیائومی Redmi 9A و Redmi 9i

این دو گوشی موبایل شیائومی از خیلی جهات شبیه به هم هستند و در نگاه اول یکی به نظر می رسند. این دو مدل حتی با مدل های معرفی شده در 2020 هم تفاوت چندانی نکرده اند. هر دو مدل ردمی 9A اسپرت و ردمی 9i اسپرت از بدنه محافظت شده برخوردارند. به این صورت که اگر آب به آنها پاشیده شود مقاومت خوبی خواهند داشت. شاید تنها نکته مثبتی که شیائومی به کار گرفته تا این سری را یک سال دیگر به بازار عرضه کند همین افزایش مقاومت آنها باشد! از لحاظ تراشه به کار رفته و سخت افزار هم این دو مدل شباهت زیادی با هم دارند. جز میزان حافظه که ردمی 9A اسپرت به ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز است، و 9i اسپرت به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی و ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ رم مجهز است. همچنین یک تفاوت ظاهری دیگر هم دارند و آن اینکه 9A بدنه شفاف تری نسبت به مدل دیگر خود دارد.

مشخصات گوشی شیائومی Redmi 9A و Redmi 9i

مشخصات گوشی شیائومی Redmi 9 Active

در ردمی ۹ اکتیو ۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی به کار رفته است. این گوشی هوشمند در دو نسخه با رنگ ‌های متفاوت به ‌فروش می رسد. دو رنگ سبز و بنفش در این سری جایگزین رنگ های نارنجی و آبی در سری های قبل شده اند! مدل پایه‌ این دستگاه ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی را پشتیبانی می کند.

در مجموع این میان رده های شیائومی خیلی تفاوتی با نسل قبلی خود نکرده اند اما با قیمت های بسیار اقتصادی عرضه می شوند. ردمی 9A اسپرت با قیمتی حدودا 100 دلاری وارد بازار خواهد شد و عضو دیگر خانواده اش 120 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه ردمی 9 اکتیو هم با قیمت پایه حدود 130 دلار عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی Redmi 9 Active

همانطور که گفته شد شیائومی هفته پرکاری را پشت سر گذاشت. گوشی دیگری که توسط این برند رونمایی شد شیائومی Civi بود که به زودی به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. گوشی شیائومی 11 لایت 5 جی هم مدل دیگری از این برند بود که عضو جدید خانواده شیائومی محسوب می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا