موبایل

در مراسم رونمایی محصولات جدید سامسونگ چه گذشت؟

معرفی و رونمایی از محصولات جدید سامسونگ، بالاخره انجام شد. این مراسم با نام Get ready to unfold و در تاریخ 11 آگوست برابر با 20 مرداد برگزار شد. این رویداد در حقیقت سومین رویداد رونمایی سامسونگ در سال 2021 محسوب می شود. هرچند مطابق هر سال در این مراسم باید شاهد رونمایی از پرچمدار نوت جدید هم می بودیم اما همانطور که سامسونگ قبلا اعلام کرده بود این اتفاق صورت نگرفت.

به عوض شاهد عرضه محصولات جدید و جذابی از این شرکت کره ای هستیم، که همچنان یکه تاز در ارائه گوشی های هوشمند و دیگر گجت ها می باشد. پیش بینی می شد در این مراسم گلکسی فن ادیشن 2021 هم ارائه شود که اینطور نشد. در ادامه به معرفی کلی محصولاتی که در این رویداد معرفی شدند می پردازیم.

در مراسم رونمایی محصولات جدید سامسونگ آگوست 2021

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

گوشی های هوشمند جدید سامسونگ

هرچند طرفداران سری نوت سامسونگ امسال و احتمالا دیگر مدل جدیدی از این گوشی موبایل سامسونگ را نخواهند دید، اما دو مدل جدید از گوشی های تاشو این برند عرضه شد. هر دوی این دو گوشی ها نسبت به نسل های قبل خود پیشرفت های چشمگیری داشته اند. گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 از قدرتمندترین تراشه در حال حاضر بازار یعنی اسنپدراگون 888 بهره می برد. این گوشی یک بدنه ضد آب دارد و از لحاظ نوع و ویژگی های نمایشگر هم پیشرفت قابل توجهی داشته است. از جمله اینکه نمایشگر بزرگتری دارد. گوشی تاشوی دیگری که در این رویداد معرفی شد گلکسی زد فولد 3 است.

گوشی های هوشمند جدید سامسونگ

گلکسی زد فولد ۳ را می توان مهم ‌ترین محصول معرفی شده در این مراسم عنوان کرد. این گوشی هوشمند از قلم S Pen پشتیبانی می‌ کند، خاصیت ضد آب دارد و همچنین از دوربین زیر نمایشگر بهره می ‌برد. غول کره ایبرای این مدل هم از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده است. این گوشی از قلم هوشمند اس پن پشتیبانی خواهد کرد.

معرفی گجت های جدید سامسونگ

از مدتی پیش شایعات و خبرها در مورد ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ 4 زیاد شنیده می شد. گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک که مدل گران قیمت تر این سری محسوب می شود در این رویداد معرفی شدند. هر دوی این ساعت های هوشمند از سیستم عامل WearOS پشتیبانی خواهند کرد که گام رو به جلوی بزرگی برای این مدل ساعت هوشمند محسوب می شود. گجت دیگری که در رویداد آنپکد سامسونگ معرفی شد گلکسی بادز 2 بود. این هندزفری بلوتوث سامسونگ قابلیت های خوبی را پشتیبانی می کند و از ظاهر و رنگ بندی جذابی هم بهره مند است.

معرفی گجت های جدید سامسونگ

محصول جذاب دیگر در این رویداد قلم هوشمند اس پن بود. سامسونگ دو قلم S Pen Fold Edition و قلم S Pen Pro را هم معرفی کرد. با وجود شباهت های زیاد این دو مدل با هم، تفاوت های ظاهری و کاربردی با مدل های قبلی قلم هوشمند سامسونگ دارند. اما یک نکته قابل توجه این است که این دو برای استفاده گوشی گلکسی زد فولد 3 به کار می روند. با این وجود نمی توان آنها را برای گلکسی زد فلیپ 3 به کار برد که باید دید سیاست سامسونگ از این نوع کاربری چه بوده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا