Connect with us

مرکز فوق تخصصی تعمیرات فالنیک ماشینهای اداری-سرور-لپ تاپ-کامپیوتر و…

منتشر شده

در

مرکز فوق تخصصی تعمیرات فالنیک ماشینهای اداری-سرور-لپ تاپ-کامپیوتر و…

مرکز فوق تخصصی پشتیبانی و تعمیرات فالنیک
با مجوز رسمی ارائه گارانتی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان
انواع پرینتر ، ماشینهای اداری، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و سرور

مرکز تعمیرات تخصصی ماشین های اداری

یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان کالاهای الکترونیکی، دیجیتال و کامپیوتری ، دریافت پشتیبانی مطلوب در خصوص استفاده از محصول و رفع مشکلات کاربری همچنین تعمیرات دستگاههای مورد استفاده می باشد چراکه غالباً در اوج مصرف و نیاز، دستگاهها دچار خرابی شده و کاربر نیاز مبرم به تعمیر سریع و در عین حال با رعایت حداکثر کیفیت تعمیرات از طرف مرکز ارائه خدمات دارد، امروز در اخبار آی تی و فناوری میخواهیم مرکز خدماتی را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم که با بکارگیری استانداردهای روز و آیتم های خدمات پس از فروش و تعمیرات مطلوب این دغدغه قدیمی را به آسودگی خیال واقعی تبدیل کرده است.
رویای شخصی که به تعمیرات تخصصی آنهم بصورت فورس ماژور نیاز دارد :
⦁    چقدر خوب بود یک مرکز تعمیرات پیکش رو میفرستاد دم خونه یک رسید بهم میدادو دستگاه رو ازم میگرفت و میبرد تعمیرش میکردو دوباره برام میاورد و هزینه پیکش هم رایگان بود!!!
⦁    اصلاً کاشکی یک مرکز خدمات بود که تلفنی مشاوره رایگان میداد و همین الان شاید مشکل دستگاه هم حل میشد!!!
⦁    کاشکی یک مرکز تعمیرات بود که تا زمان تعمیر شدن دستگاهم یک دستگاه موقت بهم بده که لنگ نمونم !!!
⦁    اگه بعد از تعمیر دوباره، دستگاهم خراب بشه که آفتابه خرج لحیمه !!! اگه یه مرکز تعمیرات بود که بعد از تعمیر، 6 ماه گارانتی میداد خوب بود
⦁    اگه یه مرکز خدمات بود که دستگاهمون رو می بردم یا میومدن شرکت جلوی چشممون بصورت فوری تعمیر میکردن و بهمون تحویل میدادن خیلی خوب بود!

تمامی خواسته های فوق با تماس با مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرات فالنیک با شماره تلفن 8363 برآورده می شود.
مرکز خدمات فالنیک : اگر شما صاحب پرینتر، اسکنر، فکس یا پلاتر هستید و یا در خانه و محل کار خود از لپ تاپ، تبلت و یا کامپیوتر رومیزی استفاده می کنید و یا اینکه محل کار خود را به سرور و تجهیزات شبکه مجهز کرده اید.
و برای این تجهیزات خود نیاز به مرکزی دارید تا بتوانید سوالات فنی خود را بپرسید، تعمیرات دستگاه های خود و یا پشتیبانی از کل تجهیزات آی تی سازمان خود را به آن بسپارید، ما همراه شما خواهیم بود.

فعالیت های مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرات فالنیک :

تعمیر پرینتر و ماشین های اداری

انواع پرینتر، اسکنر، فکس و پلاتر و ماشینهای اداری با کلیه برندها
تعمیرات لپ تاپ و تبلت

انواع لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر رومیزی، آل این وان و…. با کلیه برندها
تعمیرات سرور اچ پی و تجهیزات شبکه

انواع سرور اچ پی و تجهیزات شبکه با کلیه برندها
مرکز خدمات فوق تخصصی فالنیک برای ارائه خدماتی با کیفیت تر و مشتری مداری بیشتر، امکانات و مزایای متفاوت ذیل را در نظر گرفته است:
⦁     مرکز تماس 8363 : کافیست با شماره 8363 تماس بگیرید تا بتوانید مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و مشاوره رایگان بگیرید.
⦁     سرویس دریافت و ارسال رایگان : تنها با یک تماس پیک ما به محل مورد نظر شما اعزام می شود، دستگاه شما را دریافت می کند و بعد از انجام تعمیرات دستگاه را در محل شما تحویل خواهد داد. (مخصوص تهران)
⦁     خدمات سرویس در محل : برای سازمانهایی که تعداد دستگاه های زیادی دارند و یا قادر به خارج کردن دستگاهها نیستند، ما خدمات را در محل مورد نظر آنها انجام می دهیم.
⦁     قرادادهای سرویس و نگهداری: سازمانهای پیشرو با پرداخت هزینه های پیشگیری (سرویس دوره ای تجهیزات) مانع از بروز خسارات سنگین (نیاز به تعمیرات اساسی) درتجهیزات خود می شوند و به این ترتیب از هزینه های کلی خود می کاهند، ما آماده انعقاد قرارداد و انجام سرویسهای دوره ای کل تجهیزات آی تی شما هستیم.
⦁     گارانتی 6 ماهه تعمیرات : کلیه دستگاه هایی که توسط فالنیک تحت تعمیرات قرار می گیرند، دارای گارانتی 6 ماهه کیفیت تعمیرات هستند.
⦁     خدمات VIP : در صورتیکه نیاز مبرمی به دستگاه خود دارید. می توانید با مراجعه به مرکز خدمات فالنیک به آدرس (تهران، میدان فردوسی، خیابان ایرانشهر جنوبی، پلاک 16، طبقه همکف) از خدمات ویژه تعمیر و تحویل فوری (دستگاه خود را تحویل می دهید و تا اتمام تعمیر فوری آن منتظر شده و دستگاه را تحویل می گیرید)   بهره مند شوید.
⦁     ارائه دستگاه جایگزین: به منظور به حداقل رساندن زمان توقف کار مشتریان، در مواردی که تعمیر دستگاه بیش از 48 ساعت زمان می برد امکان ارائه دستگاه جایگزین در طول فرآیند تعمیر وجود دارد.
فالنیک مرکز رسمی گارانتی محصولات اچ پی:
با اقدام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در  اعطای مجوز خدمات پس از فروش به شرکتهای دارای صلاحیت و امکانات کافی، شرکت فالنیک موفق به اخذ مجوز رسمی برای ارائه خدمات گارانتی به محصولات اچ پی در رده های ماشینهای اداری (پرینتر،چندکاره، اسکنر، پلاتر)، کامپیوترهای شخصی (لپ تاپ، تبلت، PC، آل این وان و …)، شبکه (سرور، استوریج، سوییچ و سایر قطعات و تجهیزات مرتبط) گردیده است.

مرکز فوق تخصصی تعمیرات فالنیک

مرکز تماس : 8363-021
درخواست خدمات و پشتیبانی از فالنیک
پذیرش نمایندگی فالنیک

6 دیدگاه

  1. سینا

    جولای 7, 2016 در 9:56 ب.ظ

    سلام
    یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان کالاهای الکترونیکی، دیجیتال و کامپیوتری ، دریافت پشتیبانی مطلوب در خصوص استفاده از محصول و رفع مشکلات کاربری همچنین تعمیرات دستگاههای مورد استفاده می باشد چراکه غالباً در اوج مصرف و نیاز، دستگاهها دچار خرابی شده و کاربر نیاز مبرم به تعمیر سریع و در عین حال با رعایت حداکثر کیفیت تعمیرات از طرف مرکز ارائه خدمات دارد، امروز در اخبار آی تی و فناوری میخواهیم مرکز خدماتی را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم که با بکارگیری استانداردهای روز و آیتم های خدمات پس از فروش و تعمیرات مطلوب این دغدغه قدیمی را به آسودگی خیال واقعی تبدیل کرده است.

  2. سحر مجیدی

    جولای 4, 2016 در 6:50 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید این مرکز فوق تخصصی تعمیرات فالنیک خیلی عالیه و ما میتونیم با کمترین هزینه و زحمتی تموم مشکلاتی که مربوط به کامپیوتر و لب تاپ ما میشه رو حل میکنه و با اقدام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اعطای مجوز خدمات پس از فروش به شرکتهای دارای صلاحیت و امکانات کافی، شرکت فالنیک موفق به اخذ مجوز رسمی برای ارائه خدمات گارانتی به محصولات اچ پی شده

  3. فروشنده اسکنر

    آوریل 5, 2016 در 8:30 ب.ظ

    گارانتی فالنیک یکی از گارانتی های بسیار معتبر بازار است بابت تقویت گارانتی و مرکز تعمیرات تخصصی در زمینه ماشینهای اداری نیز جای تبریک به مسئولین خدمات فالنیک دارد از سایت بسیار بزرگ و پرمحتوای آی تی بازار نیز بابت معرفی این بزرگان به خریداران و همکاران بازار تشکر میکنم.

  4. علی رضا بختیاری

    ژانویه 10, 2016 در 2:28 ب.ظ

    مرکز تعمیرات سرور هم بصورت تخصصی هست !!! جالبه

  5. پاوان کالا

    دسامبر 20, 2015 در 3:15 ب.ظ

    مرکز فوق تخصصی تعمیرات فالنیک برای مصرف کنندگان کالاهای الکترونیکی بسیار مفید می باشد ممنون از اطلاع رسانی شما

  6. طراحی سایت

    دسامبر 17, 2015 در 9:40 ق.ظ

    باسلام ممنون از معرفی مرکز فوق تخصصی تعمیرات فالنیک و پستهای خوبتون.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار