Connect with us

باگ مایکروسافت تماس اضطراری اندروید را مسدود کرد

منتشر شده

در

باگ برقراری تماس اضطراری در گوشی های اندروید

طبق جستوجو ها و گزارش های اخیر گوگل، گفته می شود که تیم مایکروسافت دچار باگی شده است که منجر به مسدود شدن تماس ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدی گردیده است.

شروع این خبر از آن جایی بود که یکی از کاربران امریکایی اندروید پستی را منتشر کرد و گفت که موفق به تماس گرفتن با اورژانس برای مادربزرگش که احتمالا سکته کرده است نمی شود. این کاربر می گوید که گوشی موبایلش بعد از برقرار شدن تماس و شنیده شدن صدای یک بوق هنگ کرد و دیگر تماسی برقرار نشد.

پس از انتشار این پست، گوگل برای بررسی مشکل پیش آمده اقدام کرد و این باگ را پذیرفت و سپس اعلام کرد که در صدد رفع این باگ اقدام نموده است. همچنین گوگل اعلام کرد که معتقد است این مشکل در تعداد کمی از دستگاه های اندرویدی وجود دارد که مربوط به زمان وارد شدن کاربر به سیستم است و در حال حاضر گوگل صرفا از طریق گزارش یک کاربر از این باگ مطلع شده است.

تماس اضطراری در دستگاه های اندرویدی

تماس اضطراری در دستگاه های اندرویدی

باگ برقراری تماس اضطراری به علت تعامل ناخواسته با Team App

پیش از این هم در دستگاه های اندرویدی باگ های ریز و درشتی مشاهده شده بود اما این بار از آن جایی که این مشکل بر روی تماس های اظطراری اثر گذاشته است از اهمیت بالایی برای گوگل و مایکروسافت برخوردار می باشد و هر دو در حال تلاش برای رفع آن در اسرع وقت هستند.

تا اکنون بررسی های صورت گرفته می گوید که این اتفاق ناشی از تعامل ناخواسته برنامه Teams مایکروسافت با سیستم عامل اندروید است. Team App پلتفرمی است که به تیم ها و گروه های اجتماعی مختلف اجازه می دهد تا بتوانند روابط تیمی خود را بهبود ببخشند و در شرایط مختلف به پیام های خود پاسخ بدهند. امکان دانلود این برنامه مایکروسافت که در واقع یک پلتفرم ارتباط تجاری اختصاصی است از طریق Google Play برای کاربران دستگاه های اندرویدی فراهم شده است.

برنامه Teams مایکروسافت برای اندروید

برنامه Teams مایکروسافت برای اندروید

عصبانیت کاربران اندرویدی و نگرانی آن ها به شدت در فضای مجازی پیچیده است و همگی آن ها به این باگ اعتراض کرده اند. کاربری که برای اولین بار با این باگ اندروید مواجه شد در پست خود نوشته بود که نهایتا برای برقراری تماس  با اورژانس از تلفن ثابت مادر بزرگش استفاده کرده است و در پی آن افراد نوشته اند که چرا باید از تلفن همراهی استفاده کنند که کار اصلی آن که برقراری تماس است را به درستی انجام نمیدهد؟ در پی این اعتراضات گوگل پوستری رسمی جهت عذرخواهی از مردم منتشر کرد و اعلام کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن باگ تماس های اضطراری اندرویدی را رفع خواهد کرد.

همچنین با ارائه راه حل موقتی برای حل این مشکل سعی دارد، باگ امکان برقراری تماس اضطراری را در کوتاه مدت رفع کند و از کاربران خواسته است که تا زمان رفع این باگ به صورت کامل، به طور موقت با حذف نصب و یا حذف کامل برنامه Teams از روی گوشی موبایلشان این مشکل را حل کنند تا در صورت لزوم، برقراری تماس اضطراری با مشکل رو به رو نشود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار