Connect with us

تاریخ و مشخصات Nothing Phone 2 فاش شد

منتشر شده

در

تاریخ و مشخصات Nothing Phone (2) فاش شد

Nothing اولین گوشی هوشمند خود را با نام Nothing Phone 1 در سال 2022 عرضه کرد که یک گوشی میان رده با ویژگی های شگفت انگیز و قیمت مناسب محسوب می شد. طبق آخرین گزارش ها شرکت ناتینگ در حال کار بر روی جانشین سری گوشی های هوشمند خود است. طبق خبرهای منتشر شده Nothing Phone 2 یک پرچمدار خواهد بود که می تواند آیفون های اپل و گلکسی های سامسونگ را کنار بزند.

عرضه جهانی Nothing Phone 2

بنیانگذار و مدیرعامل Nothing اخیراً جدول زمانی عرضه Nothing Phone 2 دومین گوشی هوشمند این شرکت را اعلام کرده است. طبق گزارش های منتشر شده عرضه جهانی Nothing 2 در سه ماه سوم سال 2023 انجام خواهد شد. به گفته یک منبع آگاه Nothing Phone 2 به گونه ای طراحی شده است که تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه خواهد داد. گوشی موبایل Nothing 1 به عنوان یک گوشی میان رده معرفی شد با این حال گزارش ها نشان می دهد که گوشی های هوشمند آینده Nothing به احتمال زیاد یک پرچمدار بسیار قدرتمند خواهند بود.

تاریخ معرفی Nothing Phone (2)
تاریخ معرفی Nothing Phone 2

کارل پی مدیرعامل شرکت Nothing طی مصاحبه ای گفت: ما تصمیم گرفتیم که ایالات متحده را در اولویت اول خود از نظر بازار قرار دهیم و  Nothing Phone 2 امسال در ایالات متحده عرضه شود او در ادامه اضافه کرد که ما نمی توانستیم زودتر این کار را انجام دهیم زیرا تازه کارمان را شروع کردیم و برای ساخت تیم بزرگ با محدودیت هایی مواجه بودیم اما اکنون روی یک پایه محکم تر قرار داریم و می توانیم یک گام بزرگ رو به جلو برداریم. این اتفاق در حالی رخ می دهد که سری یک گوشی های ناتینگ فقط در بازارهای اروپا و آسیا راه اندازی شد و کشور آمریکا از آن بی نصیب ماند.

مشخصات احتمالی Nothing Phone 2

گزارش ها حاکی از آن است که Nothing Phone 2 تراشه کوالکام سری اسنپدراگون 8 خواهد داشت از آنجایی که انتظار می رود این دستگاه در نیمه دوم سال 2023 معرفی شود این احتمال وجود دارد که نسخه پلاس اسنپدراگون 8 نسل 2 در نوتیگ 2 استفاده شود. گفته می شود باتری Nothing 2 کمی قدرتمندتر از نسل گذشته می باشد که از 4500 میلی آمپر ساعت به 5000 میلی آمپر ساعت ارتقاء یافته است همچنین این گوشی احتمالاً از شارژ سریع، صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتبانی خواهد کرد اما اطلاعات دقیقی از رم یا فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند تاکنون در دسترس نبوده و مشخصات ذکر شده تنها اطلاعاتی است که تاکنون از گوشی های جدید ناتینگ می دانیم. احتمالاً این دستگاه در سه ماهه سوم سال 2023 عرضه می شود اما تاریخ رونمایی و عرضه آن مشخص نشده است.

مشخصات Nothing Phone (2)
مشخصات Nothing Phone 2

Nothing Phone 1 در ژوئیه 2022 معرفی شد که بر روی آن اندروید 12 اجرا می شود و دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED فول اچ دی با نرخ نوسازی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass است. این گوشی هوشمند از چیپست Qualcomm Snapdragon 778G و حداکثر 12 گیگابایت رم بهره می برد همچنین این تلفن دارای یک رابط Glyph می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا جلوه های نوری پشت تلفن را برای مخاطبین و اعلان های خاص، شخصی سازی کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار