Connect with us

مشخصات دوربین های جدید نیکون منتشر شد

منتشر شده

در

مشخصات دوربین های جدید نیکون منتشر شد

نیکون به تازگی با معرفی دو مدل Nikon Z7s و Nikon Z6s اعضای جدیدی را به سری Z خود اضافه کرد.  این دو مدل هم که از سری دوربین های بدون آینه نیکون محسوب می شوند در ادامه مدل های Z50 و Z5 به بازار روانه خواهند شد. هرچند سری Z دوربین های نیکون در حال حاضر شامل مدل های خوبی هستند و تقریبا کامل به نظر می رسند اما طرفداران دوربین نیکون منتظر هستند تا مدل های جدید را نیز ارزیابی کنند و قابلیت های جدید سری زد برند نیکون را بشناسند.

دوربین های سری زد نیکون

لیست قیمت دوربین نیکون

دوربین های جدید نیکون مدل  Nikon Z7s و Nikon Z6s

در واقع عرضه مدل های جدید در یک سری به این دلیل است که نواقص مدل های قبلی را جبران کند. در مورد عرضه دو مدل جدید دوربین نیکون هم که در ادامه مدل Z7 و Z6 آمده اند به نظر می رسد برخلاف مدل های قبلی خود نیکون زد 7 اس و نیکون زد 6 اس دارای دو جای مموری کارت هستند. در مدل های Z7 و Z6 فقط یک جای مموری کارت وجود داشت که باعث انتقاد کاربران بود. بر اساس این اطلاعات کاربران می توانند در مدل های جدید دوربین نیکون از کارت های SD و CFexpress استفاده نمایند. استفاده از مموری کارت SD بر روی بدنه باعث می شود نیکون این دوربین عکاسی را در ابعاد کوچک تری نیز بتواند بسازد. با این وجود و با تمام بهبود های صورت گرفته در این دو مدل جدید اما باز هم به نظر می رسد از همان سنسور های دو مدل قبلی در این دو دوربین جدید استفاده شده است. این اطلاعات به ما می گویند که نیکون همچنین قصد دارد از پردازنده جدیدی با نام Dual Expeed در این دو مدل دوربین استفاده کند.

دوربین های جدید نیکون مدل زد 7 اس و مدل زد 6 اس

ویژگی های دوربین نیکون زد 7 اس و نیکون زد 6 اس

پس از عرضه دوربین نیکون Z6 کاربران این مدل را با ویژگی های خوبش برای فیلم برداری به خاطر می آورند و مشخصات فنی این مدل کاربران را راضی نگه داشته است. به همین جهت به نظر می رسد نیکون تمام ویژگی های فیلمبرداری این دوربین را در مدل جدیدش یعنی Z6s هم به کار گرفته است. احتمالا در این دو مدل با ضبط ویدئوهایی با رزولوشن 4K و به صورت 60 فریم بر ثانیه مواجه هستیم. از دیگر تغییرات یا بهتر است بگوییم بهبود هایی که در این مدل های جدید از آنها استفاده شده است استفاده از منظره یاب الکترونیکی با رزولوشن 5.76 میلیون نقطه است. در دو مدل قدیمی تر یعنی نیکون Z7 و نیکون Z6 منظره یابی با رزولوشن 3.69 میلیون نقطه به کار رفته بود.

مشخصات دوربین های جدید نیکون زد 7 اس و زد 6 اس

هرچند تغییرات به کار رفته در دو مدل جدید خیلی زیاد و متفاوت نیستند اما به نظر می سد دوربین نیکون مدل Z7s و Z6s جایگزین دو مدل Z7 و Z6 خواهند بود. از تغییراتی که در ظاهر این دو مدل جدید ایجاد شده است می توان به محل قرارگیری دست بر روی آنها اشاره کرد. به احتمال قوی تا سه ماه آینده و پیش از پایان سال شاهد رونمایی دو مدل جدید دوربین نیکون خواهیم بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. علی

    سپتامبر 28, 2020 در 3:07 ب.ظ

    باوجود اینکه نوشته شده، نسبت به مدل های قبلی تنها فرقش جایگاه دست بوده، چندین دلار روش قیمت میاد حتما، و فقط این مدل جدید رو نیکون داده بیرون که از رقبا جا نمونه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار