موبایل

مشخصات فنی جدید ترین موبایل کمپانی ال جی فاش شد

مشخصات فنی گوشی موبایل ال جی V20 فاش شد و نشان داد که این اسمارت فون مجهز به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا می باشد و کاربران می توانند از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند را افزایش دهند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل ال جی V20

کمپانی ال جی در یک نشست خبری به صورت رسمی تائید کرده است که گوشی موبایل ال جی  V20 عرضه خواهد شد. این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بوده و بر روی مالتی مدیا متمرکز خواهد کرد. صحبت‌ هایی نیز شنیده شده که به دلیل استقبال ناامید کننده ‌ای که از گوشی موبایل LG G5 صورت گرفت، کمپانی ال جی ممکن است که ال جی وی 20 را به عنوان یک گوشی پرچمدار برای سال 2016 معرفی کند.

گوشی موبایل ال جی V20

اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، ال جی V20 مجبور است که باگوشی‌ موبایلهایی همچون سامسونگ Galaxy S7، سامسونگ Galaxy S7 edge و سامسونگ Galaxy Note 7 به رقابت بپردازد و اگر همان‌ گونه که ال جی می‌ گوید قرار باشد که در ماه سپتامبر معرفی شود، این دستگاه در برابر غول‌ هایی چون اپل iPhone 7 و اپل iPhone 7 Plus قرار خواهد گرفت. محصول جدید ال جی رقابت بسیار سختی در پیش خواهد داشت!

مشخصات گوشی LG V20 برای اولین بار از کره به بیرون درز کرد. این  گوشی موبایل دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. اگر خاطرتان باشد گوشی موبایل LG V10 سال گذشته با یک نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) وارد بازار شد.

گوشی موبایل ال جی V20

اسمارت فون ال جی وی 20 از یک پردازنده چهار هسته ‌ای اسنپدراگون 820 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قدرت گرفته و در دو نسخه متفاوت از جهت فضای ذخیره‌ سازی در دسترس خواهد بود. در یک مدل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته و نسخه‌ ی دیگر به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. فضای ذخیره‌ سازی در هر دو نسخه از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. لازم به ذکر است که به نمایشگر ثانویه ‌ای که در مدل V10 سال گذشته وجود داشت، هیچ اشاره‌ ای نشده است.

گفته می‌ شود که در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین 20 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. ال جی V10 سال گذشته از یک دوربین دوگانه در جلو برخوردار شده بود؛ اما اطلاعاتی که امروز از کمپانی مادر به بیرون نشت کرده چیزی در این مورد بازگو نکرده است.

گوشی موبایل ال جی V20

با این حال وجود پورت یو اس بی نوع C و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از مواردی بوده که در شایعه اخیر به آن اشاره شده است. همان طور که گفته شد، LG می ‌گوید که گوشی LG V20 خود را در ماه آینده منتشر خواهد کرد. این بدان معناست که مطمئنا در روزهای آتی خبرهای بیشتری از آن به بیرون درز خواهد کرد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. شرکت ال چی واقعا گوشی های محشری وارد بازار میکنه و من تا به حال از چندتای این گوشی ها استفاده کردم و از همشون هم راضی هستم . گوشی موبایل ال جی V20 هم که واقعا ظاهر زیبایی داره و من مطمعا هستم که اگه این گوشی هم روانه بازار بشه فروش خیلی خوبی خواهد داشت و طرفدارای خیلی زیادی هم پیدا خواهد کرد به این دلیل که از سخت افزار خیلی قوی ای برای ساخت این گوشی هوشمند استفاده شده .

  2. طبق مشخصات فنی درج شد تو خبر گوشی موبایل ال جی V20 اسمارت فون خوبی می تونه باشه ولی بعد از عرضه مشخص میشه که چه قابلیت هایی داره.

  3. واااای عالیه من تقریبا 4 ماه پیش میخواستم از بازار موبایل یک اسمارت فون به غیر از اپل و سامسونگ بخرم که کل بازار موبایل ایران رو زیر و رو کردم و بالاخره گوشی موبایل lg v10 سفید خریدم عالیه مشخصات فنی و مخصوصا جنس بدنه و استقامت بالایی داره کیفیت صفحه نمایش و هر 2 دوربینش محشره خیلی مشتاقم ببینم گوشی ال جی وی 20 رو ببینم و شاید هم این گوشی جدید LG V20 رو خریدم البته اگر قیمت وی 20 خیلی بالا نباشه. ممنون از خبرهای آی تی به روز و دست اول آیتی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا