دوربین

مشخصات فنی دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV فاش شد

مشخصات فنی دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV فاش شد و این ویژگی های احتمالی اعلام شده حاکی از آن است که این دوربین کانن مجهز به صفحه نمایش لمسی بدون لرزش بوده و از قابلیت های  GPS ،Wi-fi و NFC پشتیبانی می کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV

به تازگی تصاویری از دوربین عکاسی حرفه ای کانن با نام EOS 5D Mark IV و مشخصات احتمالی آن فاش شده است. در این تصاویر هر آنچه از یک فول فریم ژاپنی انتظار داریم، دیده می شوند. طبق اخبار منتشر شده این دوربین عکاسی کانن به حسگر 30.4 مگاپیکسلی از نوع CMOS با پیکسل های دوگانه و سیستم اتوفوکاس 61 نقطه ای مجهز است.

دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV

همچنین گستره ISO در این محصول بین 100 الی 102400 واحد قرار دارد و همچون دیگر DSLR های حرفه ای، قابلیت عکاسی متوالی با سرعت 7 فریم در ثانیه نیز با آن ممکن خواهد بود. از دیگر ویژگی های این دوربین عکاسی می توان به قابلیت ثبت ویدیو با رزولوشن 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد، البته با کاهش رزولوشن به سطح HD می توانید تا 120 فریم در ثانیه را به تصویر بکشید که گزینه مناسبی برای ویدیوهای اسلوموشن به شمار می رود.

دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV

گفتنی است نمایشگر این دستگاه از نوع لمسی و ضد لرزش بوده و قابلیت هایی همچون GPS ارتباط وای-فای و NFC در آن تعبیه شده. همچنین درگاه ارتباطی از نوع USB 3.0 و خروجی تصویر HDMI نیز در آن به چشم می خورد. ظاهراً دوربین EOS 5D Mark IV با ابعاد 75.9×116.4×50.7 میلیمتر، 890 گرم وزن دارد که البته با افزودن لنز و تجهیزات مختلف، قطعاً بسیار بیشتر خواهد شد.

دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV

لازم به ذکر است هنوز در مورد زمان عرضه این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده و کمپانی کانن نیز هیچکدام از مشخصات فوق را به صورت رسمی تأیید نکرده، اما احتمالاً در نمایشگاه فتوکینا 2016 که مهرماه سال جاری برگزار می شود، شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

لیست قیمت دوربین عکاسی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی کانن برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوربین عکاسی های کانن محشرن…من اخیرا دوربین پاور شات Canon PowerShot G7X رو از سایت آی تی بازار خریداری کردم خیلی راضیم ازش فوق العادست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا