موبایل

مشخصات فنی گوشی موبایل G9 Lite و تبلت MediaPad M2 هواوی

 مشخصات فنی گوشی موبایل G9 Lite و تبلت MediaPad M2 هواوی که امروز رسما از سوی کمپانی Huawei معرفی شد نشان داد که این اسمارت فون دارای سیستم عامل اندروید مارشمالو بوده و تبلت هوآوی نیز از شبکه WiFi + LTE پشتیبانی می کند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل G9 Lite

هوآوی امسال طیف وسیعی از محصولات را معرفی کرد که از آن جمله می توان به پرچمداران P9 و P9 Plus آن اشاره کرد. جدای از این دو اسمارت فون، شرکت مورد بحث دو تبلت و دو  تلفن هوشمند میان رده به نام های P9 Lite و Honor 5C را هم به کاربران خود عرضه کرد. حالا گفته می شود شرکت زیر مجموعه آن به نام Honor قصد دارد در تاریخ 10می  مصادف با 21 اردیبهشت ماه آنر V8 را معرفی کند که اخیرا توسط سازمان مخابراتی چین موسوم به TENAA نیز تایید شده است. اما تا آن زمان بهتر است نگاهی داشته باشیم به دو دستگاهی که امروز از سوی این شرکت چینی معرفی شدند.

گوشی موبایل G9 Lite

گجت های معرفی شده گوشی موبایل  G9 Lite و تبلت MediaPad M2 7.0 نام دارند که هر دویشان در زمره محصولات میان رده جای می گیرند. با در نظر داشتن همین مساله بگذارید نگاهی بیاندازیم به امکانات این دو محصول گوشی موبایل هوآوی G9 Lite از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) بهره می گیرد و به سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء مجهز شده است.

گوشی موبایل G9 Lite

دستگاه توان پردازشی اش را از چیپست 64 بیتی و هشت هسته ای کایرین 650  می گیرد که فرکانسی معادل با 2.0 گیگاهرتز دارد (همان سیستم روی چیپ به خدمت گرفته شده در آنر 5C). این تلفن هوشمند مجهز به یک سیستم تشخیص اثرانگشت در قسمت پشت بدنه اش است و از یک باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت بهره می گیرد.

تبلت MediaPad M2

دوربیناصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 8  مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه آن تعبیه گردیده است. G9 Lite از جدیدترین نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشمالو استفاده می کند که به رابط کاربری خود کمپانی سازنده به نام Emotion UI 4.1 مزین شده است. در مورد تبلت MediaPad M2 7.0 هم باید بگوییم که نسخه ای کوچک تر از مدل پیشتر معرفی شده MediaPad M2 10.1 است که از یک نمایشگر 7 اینچی با رزلوشن 1920 در 1200 پیکسل همراه با تکنولوژی بهبود رنگ ClariVu 2.0 هوآوی بهره می گیرد.

تبلت MediaPad M2

دستگاه سه گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی (که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست) را در خود جای داده و توان پردازشی اش را هم از یک چیپست 64 بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون 615 می گیرد و برای پردازش گرافیکی اش هم از آدرنو 405 کمک می گیرد.

تبلت MediaPad M2

دوربین اصلی اینتبلت 13 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی هم برایش در نظر گرفته شده. باتری این محصول 4360 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از نوع غیرقابل تعویض است. MediaPad M2 7.0 در قالب دو مدل پشتیبانی کننده از وای فای و WiFi + LTE  به بازار عرضه خواهد شد. G9 Lite قرار است که در رنگ های سفید، طلایی و مشکی به بازار عرضه شود و قیمتی در حدود 261 دلار دارد. تبلت معرفی شده هوآوی هم در رنگ های آبی، سفید، طلایی و صورتی موجود خواهد بود و برای خرید مدل های 16 و 32 گیگابایتی آن باید به ترتیب 246 و 277 دلار پرداخت نمایید.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عرض سلام و خسته نباشید
    مشخصات فنی گوشی موبایل G9 Lite و تبلت MediaPad M2 هواوی که الین گوشی د رای نمایششگر عالی و با کیفیت میباشد. پردازنده ی این دستگاه قویس و دارای دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی میباشد که همین امر موجب شده که طرفداران زیادی پیدا کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا