گجت

مشخصات هوآوی فری بادز پرو به بیرون درز کرد

تصاویری از محصول جدید هوآوی با نام Huawei FreeBuds Pro که اخیرا در لیست محصولات جدید هوآوی معرفی شده بود، منتشر شد. هندزفری بلوتوث جدید هوآوی یک ایربادز بی سیم است و به زودی در چین عرضه خواهد شد. این طور که به نظر می رسد برخلاف دیگر محصولات جدید معرفی شده هوآوی این محصول در رویداد آنلاین معرفی محصولات جدید هوآوی، نشان داده نشد، اما به زودی آن را رونمایی و عرضه خواهد کرد. این محصول که از ایربادز اپل الهام گرفته است طراحی زیبایی دارد و ظاهر آن کمی با مدل های قبلی ایربادز هوآوی متفاوت است. از محصولات جدید دیگر هوآوی که به تازگی در امارات عرضه شده اند ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی 2 است و هندزفری بلوتوث جدید هوآوی نیز به زودی عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی و ظاهری هوآوی فری بادز پرو

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

مشخصات فنی و ظاهری Huawei FreeBuds Pro

بر اساس رندرهایی که از این محصول به بیرون درز پیدا کرده است هندز فری بلوتوث جدید هوآوی کاملا شبیه هندزفری بلوتوث اپل یعنی اپل ایربادز پرو طراحی شده است. سری سیلیکونی این محصول این موضوع را تایید می کند. تراشه به کار رفته در آن از نوع تراشه انحصاری سیلیکونی کایرین آ1 بوده که در هوآوی فری بادز 3 که سال گذشته معرفی شد نیز به کار رفته بود. هوآوی فری بادز پرو به بلوتوث ورژن 5.2 مجهز است و از سیستم حذف نویز پشتیبانی می کند. هر کدام از گوشی ها 3 میکروفون دارند که کیفیت صدا را بالا خواهند برد. طراحی سر گوشی ها به نحوی است که امکان افتادن را کمتر کرده و احتمال دریافت صداهای محیط را به حداقل می رساند. ابعاد این هندزفری از روی رندرهای لو رفته قابل تشخیص نیست اما به نظر می رسد ابعادی هم اندازه اپل ایربادز داشته باشد هرچند کوتاه تر از مدل قبلی هندزفری بلوتوث هوآوی یعنی Huawei FreeBus 3 به نظر می رسد. باتری این هندزفری جدید هوآوی نیز 52.5 میلی آمپر است ولی از میزان شارژ پایه و قدرت آن نیز اطلاعاتی در دست نیست.

قیمت و زمان عرضه هندزفری هوآوی فری بادز پرو

قیمت و زمان عرضه هوآوی فری بادز پرو

این طور که از روی طرح های منتشر شده از آن به نظر می رسد جعبه و پایه شارژر این مدل هم از هوآوی فری بادز 3 کوچکتر است زیرا طراحی آن نیز متفاوت است. لوگوی هوآوی هم زینت بخش پایه این هندزفری بلوتوث جذاب شده است. ضمن اینکه از روی رندرها مشخص است که این محصول در سه رنگ سفید، نقره ای و مشکی ساخته خواهد شد که رنگ نقره ای براق آن از بقیه زیباتر به نظر می رسد و هماهنگی با برخی مدل های گوشی هوآوی دارد. گفته می شود قیمت پایه این محصول 150 یورو بوده و از ماه آینده در فروشگاه های هوآوی عرضه شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خدایی پرا همه محصولاتشو هوآوی از اپل و بقیه الهام که دیگه نه کپی میکنه، فری بادز پرو هواوی هم به همین صورت، کیفیت رو نمیدونم اما ظاهر انچنان عالی نیست و نوآورانه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا