موبایل

مشخصات گوشی iQoo Neo 5S پیش از معرفی منتشر شد

برخی از مشخصات فنی گوشی موبایل iQoo Neo 5S که قرار بود در روز گذشته با برگزاری رویدادی ویژه در چین عرضه شود توسط سازنده چینی گوشی های هوشمند به اشتراک گذاشته شد.

برخی از اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی موبایل که در یک تیزر ویدیوی تبلیغاتی منتشر شد شامل مشخصات صفحه نمایشگر OLED، دوربین 48 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و بلندگوهای استریو می باشد.

باتری گوشی موبایل iQoo Neo 5S

این ویدیو که در سایت Weibo از طریق iQoo گذاشته شد نشان داده است که گوشی موبایل iQoo Neo 5S که در آینده ای نزدیک به بازار عرضه می شود مجهز به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می باشد که از ماندگاری بالایی برخوردار است، همچنین از قابلیت شارژ سریع 66 واتی در این شارژر پشتیبانی می شود که طبق ادعای شرکت سازنده در مدت زمان 18 دقیقه از شارژ صفر به 70 درصد شارژ می رسد.

دوربین گوشی هوشمند iQoo Neo 5S

یکی دیگر از مشخصاتی که در پست منتشر شده iQoo به اشتراک گذاشته شده است مشخصات دوربین این گوشی موبایل می باشد، گوشی iQoo Neo 5S دارای یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است که به صورت غیر کروی طراحی شده و اندازه آن 25 میلی متر می باشد. این گوشی موبایل همچنین دارای لرزش گیر اپتیکال تصویر یا OIS خواهد بود. سازنده چینی این گوشی هوشمند نمونه ای از دوربین iQoo Neo 5S را نیز به اشتراک گذاشته است که محدوده دینامیکی خوب و باز تولید رنگ واقعی را به کاربران نشان می دهد.

گوشی موبایل iQoo Neo 5S
گوشی موبایل iQoo Neo 5S

ویژگی های صفحه نمایش موبایل iQoo Neo 5S

اطلاعاتی که در پست معرفی گوشی موبایل iQoo Neo 5S داده شده است برخی از مشخصات فنی صفحه نمایشگر این گوشی موبایل را نیز معرفی می کند. ظاهرا صفحه نمایش iQoo Neo 5S از فناوری OLED پشتیبانی می کند و نرخ تازه سازی تصاویر در آن 120 هرتز است. روشنایی نمایشگر در آن 13000 نیت می باشد که باعث می شود حتی در روز های آفتابی هم برای چک کردن پیام های خود نیازی به سایه پیدا نکنید. همچنین این گوشی موبایل چینی از فناوی +HDR10 پشتیبانی می کند که منجر به نمایش تصاویر با کیفیت بسیار بالا می گردد.

طراحی بدنه تلفن همراه iQoo Neo 5S

گوشی موبایل iQoo Neo 5S با طراحی بسیار زیبا تولید شده است که مجهز به دوربینی با لنز سه گانه می باشد که در یک قاب مستطیلی به همراه یک چراغ فلش LED کوچک قرار گرفته است. همچنین در قسمت پایین دوربین به قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال اشاره شده است که باعث برخورداری از کیفیت بهتر در حین عکاسی برای شما می گردد. در قسمت پایینی این گوشی موبایل ظاهرا جک 3.5 میلی متری وجود ندارد و احتمالا برای گوش کردن به موسیقی باید از هندزفری بلوتوث استفاده نمایید. اما در قسمت های کناری گوشی موبایل iQoo Neo 5S یک بلندگوی استریو قرار گرفته است که کیفیت صدای فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد.

احتمال داده می شود گوشی iQoo Neo 5S که قرار بود در تاریخ 20 دسامبر 2021 معرفی شود به همراه سری iQoo Neo 5 SE در آینده ای نزدیک معرفی و روانه بازار گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا