Connect with us

مشخصات گوشی Samsung Galaxy S22 لو رفت

منتشر شده

در

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22

شرکت سامسونگ که بسیاری از گوشی های هوشمند و پرچمدار خود مانند گوشی گلکسی S21 Ultra را در سری اس به بازار معرفی کرد، به تازگی یک تیزر تبلیغاتی از گوشی موبایل Samsung Galaxy S22 منتشر کرده است که منجر به لو رفتن برخی از مشخصات فنی این گوشی موبایل گردیده است.

شرکت سامسونگ هنوز جزئیات دقیق در مورد گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 را منتشر نکرده است و در حال آماده شدن برای میزبانی از رویداد Galaxy Unpacked 2022 در 9 فوریه یا 22 بهمن می باشد تا نسل بعدی از سری اس گوشی های گلکسی سامسونگ را معرفی کند. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی موبایل سامسونگ در سه سری Galaxy S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra تولید شده است.

گوشی سامسونگ اس 22 با قلم هوشمند

گوشی سامسونگ اس 22 با قلم هوشمند

طراحی گوشی های سری اس 22 سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22 دارای صفحه نمایش خمیده می باشد که باعث می شود در حین تماشای تصاویر و فیلم های مختلف لذت بیشتری را تجربه نمایید. در قسمت پشتی این گوشی موبایل سامسونگ 5 دوربین کوچک و بزرگ به همراه یک فلش ال ای دی قرار گرفته است، دوربین های این گوشی موبایل شامل دوربین فوق عریض، عریض، تله فوتو 1، تله فوتو 2 و دوربین Front با رزولوشن 40 مگاپیکسلی می باشد.

مشخصات فنی منتشر شده از گوشی سامسونگ Galaxy S22

تیزر لو رفته از گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 برخی از مشخصات فنی این گوشی موبایل را لو داد و پیش از معرفی آن به بازار اطلاعات درز پیدا کردند. این گوشی موبایل مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع Dynamic AMOLED با رزولوشن پخش تصاویر full-HD+ می باشد.

احتمال داده می شود که پردازنده استفاده شده در این گوشی موبایل Snapdragon 8  باشد و نسل آن نسبت به ناحیه متفاوت باشد، همچنین این گوشی موبایل مجهز به رام 8GB می باشد که سرعت عملکردی بالا در این تلفن همراه را رقم می زند.

باتری گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 از ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی برخوردار می باشد که تا مدت زمان طولانی به صورت پی در پی بازدهی داشته و می توانید بدون نگرانی برای تمام شدن شارژ باتری در طول شبانه روز از آن استفاده نمایید.

گوشی Samsung Galaxy S22

گوشی Samsung Galaxy S22

اطلاعات لو رفته از گوشی سامسونگ Galaxy S22 Plus

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس مجهز به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی full-HD+ Dynamic AMOLED می باشد که از کیفیت بالایی برای نمایش تصاویر برخوردار است. به طور کلی این گوشی موبایل با گوشی Galaxy S22 تفاوت چشمگیری ندارد و تنها سایز نمایشگر و باتری آن متفاوت است. باتری گوشی گلکسی اس 22 پلاس از ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که طول عمر طولانی تری داشته و تنها با یک بار فول شارژ شدن تا مدت زمان طولانی بازدهی خواهد داشت.

موبایل سامسونگ گلکسی اس 22

موبایل سامسونگ گلکسی اس 22

ویژگی های گوشی موبایل Galaxy S22 Ultra سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ از نوع Dynamic AMOLED بوده و از چیپست Exynos 2200 یا Snapdragon 8 پشتیبانی خواهد کرد. همچنین حافظ رم 8 یا 12 گیگابایتی خواهد داشت که منجر به داشتن سرعت و عملکرد فوق العاده در این گوشی موبایل خواهد شد. همچنین مجهز به یک قلم S Pen خواهد بود که استفاده از این گوشی موبایل را برای طراحی و گرافیک امکان پذیر خواهد کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار