Connect with us

اپل از آیفون 14 و محصولات جذاب دیگر رونمایی کرد

منتشر شده

در

برگزاری رویداد Far Out اپل 2022

بعد از ماه ها شایعه اکنون اپل جزئیات رسمی جدیدترین گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند و ایرپادهای خود را اعلام کرده است. رویداد Far Out در سالن تئاتر استیو جابز برگذار شد و اپل در یک ارائه 90 دقیقه ای مجموعه ای از به روز رسانی های محصولات خود را معرفی کرد.

معرفی آیفون 14 در رویداد اپل

اپل به طور رسمی آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو  و آیفون 14 پرو مکس را معرفی کرد. iPhone 14 نسبت به iPhone 13 با ارتقاهای قابل توجه ای همراه نبوده زیرا هردو آن ها به تراشه سری A15 مجهز هستند.

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس

آیفون 14 و آیفون 14 پرو مکس دارای طراحی زیبا از جنس استیل ضد زنگ و دارای شیشه مات می باشد. هر دو آیفون 14 پرو و پرو مکس دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن هستند که با ویژگی جدید ویجت صفحه قفل در iOS 16 کار می کند و از اطلاعاتی مانند یادآوری ها، رویدادهای تقویم و آب و هوا بدون نیاز به روشن شدن صفحه برای نمایش پشتیبانی می کند. اگر به فیلم برداری علاقه مند هستید مدل های آیفون 14 پرو مطمئناً شما را راضی نگه خواهد داشت که این مدل دارای رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه را انجام خواهد داد.

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس
آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس

تیم کوک مدیرعامل اپل، آیفون 14 پرو و پرو مکس را نوآورانه ترین خط تولید حرفه ای اپل می نامد. قیمت آیفون 14 پرو از 999 دلار و آیفون 14 پرو مکس از 1099 دلار شروع می شود و هر دو مدل در تاریخ 9 سپتامبر برای پیش خرید و در 16 سپتامبر در فروشگاه های رسمی اپل در دسترس خواهند بود.

نکات برجسته آیفون 14 و آیفون 14 پلاس

  • آیفون 14 پلاس 6.7 اینچی بهترین عمر باتری را در یک آیفون دارد.
  • هیچ تغییر عمده ای در ظاهر وجود ندارد اما در داخل به روز رسانی هایی وجود دارد که حرارت را بهبود می بخشد.
  • آیفون 14 و آیفون 14 پلاس همچنان از تراشه A15 Bionic بهره می برند اما همچنان سریع تر از تمامی رقبا است.
  • آیفون 14 و آیفون 14 پلاس دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی جدید با سنسور و پیکسل های بزرگتر است.
  • دوربین عریض آیفون 14 و آیفون 14 پلاس 49 درصد برای عکس های در نور کم بهبود یافته است. نور دهی حالت شب دوبرابر سریع تر است.
آیفون 14 اپل آبی
آیفون 14 اپل آبی
  • بهبودهایی در eSIM که نیاز به داشتن سیم کارت فیزیکی را از بین می برد. با راه اندازی eSIM می توانید چندین طرح تلفن داشته باشید.
  • دیگر از سینی سیم کارت در آیفون 14 خبری نیست.
  • SOS اضطراری از طریق ماهواره با وجود آنتن های جدید آیفون 14 به مدت دوسال رایگان است.
  • آیفون 14 دارای تشخیص تصادف است. در صورت قرار گرفتن در موقعیت حساس و ترسناک به طور خودکار خدمات اضطراری، مخاطبین را مطلع می کند.

معرفی اپل واچ SE 2، Series 8 و Ultra

در رویداد Far Out اپل به طور رسمی از ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد. در حالی که ساعت های هوشمند اپل طراحی جدید را به همراه ندارند اما ویژگی های سلامت و ایمنی جدید جالبی را با خود آورده است.

معرفی Apple Watch SE 2

اپل یک ساعت هوشمد سری SE را معرفی کرد. این ساعت هوشمند جدید که ارتقاء یافته سری قبلی SE است و دومین نسل از مدل پایه این شرکت با قابلیت سلولی می باشد. SE 2 249 دلار برای مدل GPS و 299 دلار برای مدل سلولار قیمت خواهد داشت که 30 دلار کاهش قیمت نسبت به SE اصلی دارد. اپل واچ SE از 16 سپتامبر در دسترس است و می توان آن را از امروز پیش خرید کرد.

معرفی Apple Watch SE 2
معرفی Apple Watch SE 2

اپل واچ جدید SE از رومینگ بین المللی با جفت شدن با برنامه رومینگ آیفون پشتیبانی می کند، تمام ویژگی های استاندارد SE را حفظ می کند. صفحه نمایش OLED رتینا، سنسور ضربان قلب نوری، تشخیص سقوط، SOS اضطراری، ردیابی خواب و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری از ویژگی های اصلی این سری از ساعت های هوشمند اپل می باشد.

Apple Watch SE 2 از ویژگی تشخیص تصادف اعلام شده در Apple Watch Series 8 پشتیبانی می کند. ساعت های هوشمند SE 2 در اندازه های 40 و 44 میلی متری در رنگ های نقره ای، نیمه شب و نور ستاره ای با قاب های پشتی جدید همسان با رنگ اصلی عرضه می شود. مدل های 44 میلی متری 279 دلار برای GPS و 329 دلار برای تلفن همراه قیمت دارند.

معرفی Apple Watch Series 8

اپل واچ سری 8 دوام بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارد و دارای سنسور دمای جدید است و در چهار رنگ آلیمینیوم، مشکی، طلایی، قرمز و سه رنگ فولاد ضد زنگ عرضه خواهد شد و قیمت آن ها حداقل 399 دلار برای مدل آلیمینیومی و 499 دلار برای مدل با اتصال سلولی هزینه دارد. اپل می گوید که این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که داده ها را ایمن و خصوصی نگه می دارد و داده های سلامت تنها با اجازه صریح کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

معرفی Apple Watch Series 8
معرفی Apple Watch Series 8

معرفی Apple Watch Ultra

اپل واچ اولترا یکی دیگر از ساعت های هوشمند اپل است که از تیتانیوم ساخته شد و قیمت آن 799 دلار است. این ساعت برای افرادی که به ورزش های پرتحرک مانند غواصی و موج سواری علاقه دارند ساخته شده است و این مدل ساعت دو برابر نسبت به مدل های قبلی در برابر آب مقاوم است. اپل Ultra را به گونه ای طراحی کرده اند که ناهموارتر باشد تا اگر آن را به کوه یا در اعماق آب ببرید بهتر بتواند در برابر عناصر مقاومت کند. یک تاج بزرگ تر نیز وجود دارد که اگر در حال غواصی یا در برف هستید استفاده از آن در زمانی که دستکش می پوشید آسان تر باشد و صفحه نمایش بزرگتری دارد.

معرفی Apple Watch Series 8 الترا
معرفی Apple Watch Series 8 الترا

معرفی AirPods Pro 2

تیم کوک مدیر عامل اپل، مدل جدیدی از AirPods Pro اپل را معرفی کرد که هدفون های بی سیم با قابلیت حذف نویز هستند. تیم کوک گفت این سری از ایرپادها به دلیل وجود تراشه Apple H2 دارای کیفیت و وضوح صدای بهتری هستند. قیمت نهایی ایرپاد اپل 249 دلار می باشد.

معرفی ایرپاد پرو 2 اپل
معرفی ایرپاد پرو 2 اپل

. از ویژگی های مهم این سری از ایرپادها می توان به این ویژگی ها اشاره کرد: کنترل لمسی جدید برای تنظیم صدا، عمر باتری طولانی تر تا 6 ساعت زمان گوش دادن، نوک گوش بسیار کوچک تر، قابل شارژ با شارژهای MagSafe. اپل همچنین اعلام کرد که حذف نویز در مدل های جدید دو برابر بهتر از قبل است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار