Connect with us

معرفی اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید

منتشر شده

در

معرفی اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید بپردازیم. این محصول که نسل دوم از اپل تی وی 4K اپل می باشد دارای یک سری ویژگی های بهبود یافته است و علاوه بر آن ریموت کنترل آن هم از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود. علاوه بر ریموت کنترل، تراشه این محصول هم قدرتمندتر شده است. اپل تی ‌وی یک مبدل کوچک است که محتویات مالتی مدیای مورد علاقه کاربر بر روی آی ‌تیونز، یوتیوب، Hulu Plus، iNetflix و شبکه‌ های ورزشی دیگر را در تلویزیون‌ با کیفیت عالی پخش می‌ کند. تنها کافی است آن را به سیستم متصل کرد تا از طریق اینترنت تمام فیلم ‌ها، سریال ‌ها، برنامه‌ های ورزشی، موسیقی و سایر برنامه ‌های مورد علاقه را تماشا کرد.

اپل از نسل دوم اپل تی وی 4 کی رونمایی کرد

لیست قیمت هوشمندساز تلویزیون

ویژگی های نسل دوم اپل تی وی 4K

در رویداد Spring Loaded که به تازگی توسط اپل برگزار شد رونمایی از چند محصول جدید اپل صورت گرفت. یکی از این محصولات هم نسل دوم اپل تی وی 4 کی بود. اپل تی ‌وی 4K مجهز به تراشه A12 Bionic است. این همان تراشه‌ ای است که در گوشی آیفون سری XS و سری XR استفاده شدند. پردازنده‌ این تراشه از ۶ هسته تشکیل شده که دو هسته پردازش ‌های سنگین تر را انجام می‌ دهند و 4 هسته دیگر مسئول پردازش های سبک تر می باشند. همچنین پردازنده‌ گرافیکی ۴ هسته ‌ای هم در این محصول به کار گرفته شده است. این مدل با استفاده از این مدل تراشه می تواند ویدئوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه پخش کند.

ویژگی های نسل دوم اپل تی وی 4K

ریموت کنترل با طراحی جدید در اپل تی وی 4K

یکی از ویژگی های اصلی در این نسل از اپل تی وی به ریموت کنترل آن بر می گردد. در مدل های قبلی این هوشمند ساز تلویزیون ریموت کنترل انتقادات زیادی را به همراه داشت که سعی شد در این مدل اصلاح گردد. این ریموت نسبت به نسل قبلی بدنه‌ ضخیم ‌تری داشته و یک تاچ پد دایره ای شکل 5 جهته به آن اضافه شده است. دکمه‌ پاور این ریموت قابلیت این را دارد که تلویزیون را خاموش و روشن کند و دکمه‌ سیری نیز به لبه‌ سمت راست ریموت کنترل منتقل شده است.

ریموت کنترل با طراحی جدید در اپل تی وی 4K

از دیگر ویژگی های جالب توجه در این مدل از اپل تی وی امکان کالیبره کردن رنگ ها با گوشی آیفون می باشد. در آیفون هایی که از فیس آی دی و iOS 14.5 پشتیبانی می کنند می توان برای این منظور استفاده کرد. در این سیستم سنسورهای گوشی آیفون برای کالیبره کردن رنگ تصویر در اپل تی وی و رنگ تصویر آن استفاده می گردد. این محصول در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهند شد که به ترتیب 179 و 199 دلار قیمت خواهند داشت. پیش فروش آنها نیز از آخر آپریل شروع می شود و تا اواسط ماه می به دست خریداران خواهد رسید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. شهریار

    آوریل 26, 2021 در 12:20 ب.ظ

    ابن دستگاه خبلی خوبه، اما خب مگه با همون فلش و اپلبکیشن ها نمیتونیم گوشیمونو وصل کنیم به تلویزیون؟
    البته این اپل تی وی دیگه نیاز به گوشی نداره و خودش پک مستقلیه…و ریموت هم در کنارش عالیه…بشدت مشتاق اومدن کنسول بازی اپل هستم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار