Connect with us

معرفی بازی های ایکس باکس سری X در آخر این هفته

منتشر شده

در

رویداد معرفی بازی های جدید ایکس باکس سری ایکس

تقریبا یک ماه پیش بود که مایکروسافت در گزارشی، از رونمایی ایکس باکس سری X که یک سیستم سخت افزار قدرتمند از آن پشتیبانی می کند خبر داد. حالا در آخر این هفته طبق گزارش های دیگری که این شرکت منتشر کرده بازی های این کنسول جدید به نمایش درخواهند آمد و بار دیگر گیمرها و طرفداران کنسول های بازی را به هیجان خواهد آورد. کنسول جدید مایکروسافت علاوه بر اینکه این امکان را به کاربر می دهد که هر چه بازی در کنسول های قبلی خود داشته اند را به ایکس باکس سری ایکس منتقل کنند، بازی های جدیدی را هم همراه خود خواهد آورد.

بازی های جدید برای ایکس باکس سری ایکس

لیست قیمت بازی ایکس باکس

برنامه مایکروسافت برای نمایش بازی های جدید ایکس باکس سری X

نمایش بازی های کنسول نسل جدید مایکروسافت برای ایکس باکس سری ایکس در قالب یک برنامه دوره ای تحت عنوان ” اینساید ایکس باکس” برای علاقمندان به اجرا درخواهد آمد. در طول این برنامه شاهد نمایش گیم پلی بازی های ایکس باکس سری ایکس برای کنسول بازی مایکروسافت خواهیم بود. در گزارشی که مایکروسافت منتشر کرده است رسما واژه گیم پلی را به کار برده است، به این معنی که این رویداد در حد نمایش تریلر انیمیشنی نیست و رسما اولین بازی های ایکس باکس سری X را خواهیم شناخت. هرچند این بازی های ایکس باکس ساخته استودیو های خود مایکروسافت نیستند اما برای X Box Series X طراحی و اجرا شده اند.

بازی جدید ایکس باکس سری ایکس

چه بازی هایی برای XBox جدید معرفی خواهند شد؟

مدیر تیم بازاریابی بازی های ایکس باکس در مایکروسافت اعلام کرده که بازی های ساخته شده توسط خود مایکروسافت در رویداد Summer Game Fest معرفی خواهند شد. این رویداد تابستانه عرصه ای برای نمایش و رونمایی بازی هاست که از طرف شرکت های مختلف طراحی و ساخته شده اند. ظاهرا بیشتر شرکت های بازی سازی بزرگ از این رویداد برای معرفی و نمایش بازی های خود استفاده خواهند کرد. هرچند باید دید این رویداد ها تا چه زمانی به صورت مجازی ادامه پیدا خواهند کرد. مایکروسافت تا به امروز از چند بازی بزرگ برای این کنسول بازی جدید خود رونمایی کرده که از جمله آنها می توان به Halo Infinite و Senua’s Saga: Hellblade 2 اشاره کرد. اما در رویداد ” اینساید ایکس باکس” به صورت رسمی گیم پلی و چندین عنوان بازی دیگر معرفی خواهند شد.
این رویداد در تاریخ 7 می یعنی پنج شنبه این هفته در ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و گیمرها و طرفداران محصولات مایکروسافت می توانند آن را به صورت آنلاین و از سایت مایکروسافت پیگیری کنند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. سروش

    می 13, 2020 در 4:49 ب.ظ

    خبر خوبی واسه ما گیمرها بود بازی ها هر چقدر متنوع بشن هیجان بیشتری رو به همراه خوهند داشت

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار