Connect with us

معرفی باشگاه های فوتبال زنان در FIFA23

منتشر شده

در

تریلر fifa23 با عکس کیلیان امبایه و سام کر

مالکیت فیفا در بازی های ویدئویی در حال حاضر در یک دوره انتقالی است زیرا سازمان بین المللی فوتبال فیفا و EA راه خود را از هم جدا می کنند. بازی های فوتبال EA در 2023 به EA Sports FC تغییر نام خواهند داد در حالی که فیفا قول داده است که چندین بازی غیر شبیه سازی را در اواخر سال 2022 ارائه کند. الکترونیک آرتز اعلام کرد بازی FIFA 23 آخرین همکاری فیفا و EA می باشد و این همکاری بعد از یک دوره 30 ساله به پایان خواهد رسید.

EA در اطلاعیه خود اعلام کرد که EA Sports FC همچنان همه چیزهایی را که طرفداران از این شرکت انتظار دارند شامل حالت ها، لیگ ها، مسابقات، باشگاه ها و ورزشکاران و همچنین Ultimate Team، حالت حرفه ای، Pro Clubs و Volta خواهد بود.

زمان انتشار FIFA 23

تریلر FIFA 23 به طور رسمی منتشر شد و تاریخ انتشار 30 سپتامبر (8 آبان ماه) را اعلام کرد و سیستم جدید انیمیشن را به نمایش گذاشت. کاور نمایش داده شده عکس کیلیان امباپه بازیکن پاریسن ژرمن و سام کر بازیکن زنان باشگاه چلسی دیده می شود.

تریلر رسمی fifa23 با کیلیان و سام کر
تریلر رسمی fifa23 با کیلیان و سام کر

EA از آخرین بازی خود با عنوان فیفا بیشترین بهره را می برد برای اولین بار شامل دو جام جهانی با مجوز رسمی می شود. از سال آینده EA به جای آن از عنوان EA Sports FC استفاده خواهد کرد. EA تأیید کرد که FIFA 23 شامل جام جهانی قطر 2022 مردان و جام جهانی 2023 زنان می باشد اما هنوز EA نگفته است که جام جهانی در بازی به چه صورتی خواهد بود اگر چه به نظر می رسد نوعی حالت خاص جام جهانی در کنار ویژگی های آنلاین و ادغام Ultimate Team وجود داشته باشد.

ویژگی های جدید FIFA 23

در تریلر منتشر شده بازی ها و تیم های مختفلی به تصویر کشیده شده است که در مناطق مختلف بازی می کنند و با توضیحات از پیش نوشته شده ای که ویژگی های جدید عنوان را توضیح می دهند در هم آمیخته شده اند. فیفا 23 تغییرات و بهبودهای مختلفی را با خود به همراه خواهد دارد از جمله حالت های  Ultimate Team، Volta Football، Pro Clubs و موارد دیگر. سیستم مربیگری جدید و حالت تمرینی جدید که به بازیکنان بی تجربه کمک می کند تا سریعتر سرعت خود را افزایش دهند.

fifa23 و قدرت و سرعت بیشتر بازیکنان
fifa23 و قدرت و سرعت بیشتر بازیکنان

فناوری Hypermotion 2 در FIFA 23

فناوری Hypermotion 2 انیمیشن های بیشتر و پاسخ های فیزیکی واقعی تری را برای بازیکنان مجازی FIFA 23 فراهم می کند. این فناوری بازی را روان تر و پاسخگوتر می کند و باعث می شود که بازی از تماشای تلویزیون متمایز شود. ویژگی های Hypermotion 2 فقط در نسخه های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X، رایانه شخصی و Google Stadia این بازی موجود است. سایر قابلیت های ارتقاء یافته عبارتند از سیستم دریبل اصلاح شده، انتقال نرم تر توپ، افزایش آگاهی بازیکنان و موارد دیگر.

فناوری Hypermotion 2 در FIFA 23
فناوری Hypermotion 2 در FIFA 23

فوتبال باشگاهی زنان در FIFA 23

EA برای اولین بار تیم های بین المللی زنان را در نسخه فیفا در سال 2016 معرفی کرد اما گنجاندن تیم های باشگاهی هنوز یک تغییر بزرگ است و مدت هاست به تعویق افتاده است. اکنون فوتبال باشگاهی حرفه ای زنان اولین بار بازی خود را در FIFA 23 انجام خواهند داد. گفته می شود در فیفا 23 تنها دو لیگ زنان موجود می باشد که شامل لیگ های انگلیس و فرانسه است.

فوتبال باشگاهی زنان در FIFA 23
فوتبال باشگاهی زنان در FIFA 23

همچنین قرار است طی به روزرسانی های رایگان جام جهانی 2022 قطر مردان و جام جهانی 2023 استرالیا و نیوزلند زنان اضافه شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار