Connect with us

معرفی بهترین مدل های لپ تاپ مناسب ترید در بازار

منتشر شده

در

معرفی بهترین مدل های لپ تاپ مناسب ترید در بازار

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی و معرفی بهترین مدل های لپ تاپ مناسب ترید در بازار بپردازیم. تعداد افرادی که به بازارهای مالی علاقه پیدا می کنند روز به روز در حال افزايش است. خصوصا فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، کاربران زیادی پیدا کرده اند. در این بازار اکثر تریدرها مجبورند ساعت های زیادی را پای سیستم های کامپیوتر و لپ تاپ خود بگذرانند.

بنابراین دیوایسی که توسط این افراد استفاده می شود بهتر است ویژگی های سخت افزاری خوبی را پشتیبانی کند. لپ تاپ مناسب برای ترید بایستی سرعت بالایی داشته باشد. چرا که گاهی ثانیه ها نیز در بازار ارز دیجیتال مهم شمرده می شوند و تریدرها مجبور به اتخاذ تصمیم های آنی برای خرید و فروش رمز ارزهای خود هستند. به همین دلیل در کنار موارد دیگری که برای یک ترید مهم تلقی می شود، سرعت بالای لپ تاپ مهمترین ویژگی محسوب می شود.

لپ تاپ برای انجام ترید در بازار ارزهای دیجیتال

لیست قیمت لپ تاپ

ویژگی های لپ تاپ مناسب برای ترید ارزدیجیتال

برای داشتن سرعت بالا، بهتر است که لپ تاپ برای اینگونه افراد از پردازنده قدرتمندی برخوردار باشد. در حقیقت می توان گفت مهم ترین شاخصه برای یک لپ تاپ تریدینگ یک CPU قوی است تا پردازش ها با بهترین سرعت و عملکرد در آن صورت بگیرند. مورد مهم دیگر در این مدل از لپ تاپ ها، کارت شبکه است. لپ تاپی که از کارت شبکه قوی برخوردار باشد، امکان بروز مشکلات کمتری دارد.

ویژگی های لپ تاپ مناسب برای ترید ارزدیجیتال

همچنین به دلیل استفاده بهتر دیتا از مودم، امکان استفاده از تمام پهنای باند اینترنت را تضمین می کند. در این صورت با استفاده از اینترنت پرسرعت می توان بازار ارز دیجیتال را بدون تاخیر و در لحظه دنبال نمود. از دیگر عوامل می توان به برخورداری از حافظه رم مناسب و حافظه داخلی اشاره کرد. این مجموعه عوامل در کنار هم می تواند یک لپ تاپ ترید خوب را تضمین کند. در ادامه به چند مدل از لپ تاپ های مناسب برای تریدینگ اشاره می کنیم.

لپ تاپ ایسوس N580GD i7-8750H 16GB 1T‌‌B

لپ تاپ ایسوس مدل N580GD یکی از مناسب ترین لپ تاپ ها برای ترید می باشد. این مدل با سخت افزار قدرتمند و کارت گرافیک قوی قدرت پردازش بالایی دارد. پردازنده این لپ تاپ ایسوس   Core i7-8750H است که از فرکانس کاری 4.10 گیگاهرتز بهره می برد. همچنین وزن مناسب و خوش دستی آن باعث می شود بتوان به راحتی آن را به همراه داشت.

این لپ تاپ ایسوس از یک عدد حافظه رم DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت پشتیبانی می کند. همچنین برای ذخیره اطلاعات می توان از دو حافظه 1TB HDD و 256GB SSD آن استفاده کرد. این مدل همچنین باتری 3 سلولی با ظرفیت 47 وات ساعت و قابلیت شارژ تا 10ساعت را هم دارد.

لپ تاپ ایسوس N580GD i7-8750H 16GB 1T‌‌B

لپ تاپ 15 اینچی Lenovo IdeaPad Gaming 3 i7-10750H

این لپ تاپ لنوو در حقیقت به خاطر سخت افزار و سرعت بالا برای گیمینگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل همین ویژیگ های خوب است که می توان از آن به عنوان لپ تاپ ترید هم استفاده کرد. این لپ تاپ دارای شبکه بیسیم وای فای با استاندارد 802.11AC  می باشد که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و کاربر می تواند از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به دیگر دستگاه ها متصل شود و برای انتقال فایل ها و سایر برنامه های شخصی تبادل اطلاعات داشته باشید.

باتری لیتیوم یون 3 سلولی با ظرفیت 45 وات می تواند تا حدود 54 ساعت هم دوام بیاورد. لپ تاپ آیدیاپد گیمینگ 3 لنوو دارای پردازنده Intel Core i7-10750H با حافظه کش 12 مگابایت و فرکانس 2.60 گیگاهرتز تا 5.00 گیگاهرتز است. این مدل از کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 با ظرفیت اختصاصی 4 گیگابایت برخوردار است. حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت بوده و از حافظه داخلی HDD با ظرفیت 1 ترابایت و SSD با ظرفیت 256 گیگابایت برخوردار است.

لپ تاپ 15 اینچی Lenovo IdeaPad Gaming 3 i7-10750H

لپ تاپ دل Precision 7710 Core i7-6820HQ

لپ تاپ Dell مدل Precision 7710 ار سری لپ تاپ های ورک استیشن شرکت دل است. این لپ تاپ دل با سخت افزار قدرتمند به بازار عرضه شده و استفاده از آن برای بازی و پردازش اطلاعات سنگین مثل کار در بازار ارز دیجیتال مناسب است. کیفیت تصویر این لپ تاپ هم از نوع فول اچ دی می باشد و مشاهده جزئیات در آن بهتر صورت می پذیرد.

لپ تاپ دل Precision 7710 Core i7-6820HQ

لپ تاپ مدل Precision 7710 از یک پردازنده 4 هسته ای نسل ششم اینتل Core i7-6820HQ پشتیبانی می کند که با فرکانس 2.7 تا 3.6 گیگاهرتر قابلیت پردازش اطلاعات را دارد. همچنین مجهز به 8 مگابایت حافظه کش و 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 می باشد. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری لیتیوم یون 6 سلولی با ظرفیت 72 وات ساعت تامین می کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار