Connect with us

معرفی تبلت جدید ردمی با قابلیت های هیجان انگیز!

منتشر شده

در

تبلت ردمی با ویژگی های هیجان انگیز

کمپانی شیائومی همیشه در تلاش بوده تا در تولید محصولات خود از جمله گوشی های هوشمند، تبلت، ایرفون و… علاوه بر کیفیت بالا، قیمت را هم در نظر بگیرد. دو سال پیش بود که آخرین تبلت شیائومی از طرف این کمپانی به بازار عرضه شد، در حالی که تا پیش از این هیچ وقت ردمی تبلتی را عرضه نکرده است. همانطور که می دانید “ردمی” عنوانی است که شیائومی برای محصولات میان رده خود در نظر گرفته است.

معرفی تبلت ردمی

لیست قیمت تبلت

ولی حالا خبرها حاکی از این است که در چند روز آینده ردمی تبلتی را با ویژگی هایی خوب و کاربردی معرفی خواهد کرد. هر چند اطلاعات اولیه که در مورد تبلت جدید ردمی منتشر شده است خیلی جالب توجه به نظر می رسد اما تا انتشار گزارش های بیشتر و کامل تر باید صبر کرد چون ممکن است این اطلاعات کاملا صحیح نباشند. چیزی که واضح است به نظر می رسد تبلت ردمی جایگاه خوبی در بازار پیدا خواهد کرد.

مشخصات جدید منتشر شده تبلت جدید ردمی :

در ساخت تبلت جدید Redmi یا “ردمی پد” از تراشه 5G اسنپ دراگون 765G استفاده شده است و این به معنای این است که ردمی پد از اولین تبلت هایی خواهد بود که از تراشه 5G بهره می برد. با توجه به قیمتی که برای این تبلت پیش بینی می شود یعنی چیزی حدود 2000 یوان، 285 دلار، این تبلت بسیار قابل توجه قرار خواهد گرفت. از مشخصات قابل ذکر دیگر این تبلت می توان به نمایشگر 90 هرتز اشاره کرد.

هر چند با وجود قیمت پیش بینی شده این نمایشگر بعید به نظر می رشد اما باید صبر کرد و دید ردمی این شایعه صحت دارد یا خیر.دوربین اصلی این تبلت 48 مگاپیکسل در نظر گرفته شد و بیشترین رزولوشن را در بین دوربین های تبلت های موجود در بازار دارد.

معرفی تبلت ردمی

از شایعات دیگر منتشر شده در خصوص تبلت جدید ردمی این است که ردمی پد به قابلیت شارژ سریع 30 وات مجهز است. در ساخت این تبلت 4 اسپیکر هم طراحی شده و همه این اطلاعات نشان از کیفیت خوب تبلت جدید و در راه ردمی می دهند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار