تبلت

معرفی تبلت مناسب دانش آموزان: هوآوی مدیاپد تی 5

بعد از مدتها که از عرضه محصول هوآوی یعنی تبلت مدیاپد تی 5 در بازار جهانی گذشته است، حالا این محصول تازه به بازار ایران رسیده است. در روزهایی که اکثر خانواده ها در جستجوی یک تبلت دانش آموزی مناسب برای فرزندان خود می گردند، این تبلت اقتصادی با ویژگی های معقولی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. هرچند این تبلت در دو سال پیش ساخته و عرضه شده اما هنوز ویژگی های به روزی دارد که می تواند نیاز یک دانش آموز را به یک گجت مناسب برای برگزاری کلاس های آنلاین، شرکت در برنامه های ویژه مدرسه و سرگرمی برطرف کند. با خرید یک تبلت هوآوی با یک رنج قیمتی معقول می توانید بیشترین امکانات را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

لیست قیمت تبلت

ویژگی های تبلت دانش آموزی هوآوی Mediapad T5

از لحاظ ظاهری تبلت دانش آموزی مدیاپد تی 5 هوآوی شبیه دیگر مدل های قبلی این سری از تبلت هوآوی می باشد. با این تفاوت که بدنه به کار رفته در این تبلت فلزی است که اطراف آن با جنس پلاستیک با کیفیتی احاطه شده است. نمایشگر 10.1 اینچی این تبلت نیز اندازه مناسبی برای اجرای برنامه های مورد نیاز یک دانش آموز را دارد. این مدل در دو رنگ مشکی و بژ به فروش می رسد و با وزن 460 گرم و ضخامت 7.8 اینچی عرضه می شود. از لحاظ سخت افزاری نیز این محصول به جز اینکه از اندروید 8 پشتیبانی می کند، ضعف دیگری ندارد. باتری 5100 میلی آمپری آن برای کاربری روزانه کاملا پاسخگوست و تا بیش از 10 ساعت استفاده مدام، می توان از آن بهره برد. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت با رم 3 گیگابایتی می باشد. دوربین عقب این مدل تبلت 5 مگاپیکسل بوده و از فوکوس خودکار، HDR و افکت های متعددی پشتیبانی می کند که برای یک تبلت منطقی به نظر می رسد. دوربین جلوی این تبلت نیز 2 مگاپیکسل است که قاعدتا عکس ها و کیفیت بالایی از آن انتظار نمی رود. تراشه به کار رفته در این مدل کایرین 659 است که برای یک تبلت میان رده کافی به نظر می رسد و شما می توانید از برنامه های سنگینی بر روی آن استفاده کنید. این مدل از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند که فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

هوآوی مدیاپد تی 5 هوآوی یک تبلت دانش آموزی و اقتصادی

هرچند از سیستم عامل اندروید 8 این تبلت به عنوان یک نکته منفی نام برده شد اما این تبلت به احتمال زیاد قابلیت پشتیبانی از رده های بالاتر اندروید را خواهد داشت. به غیر از آن پشتیبانی از برنامه های کاربردی مثل Tablet Manager به شما امکان تغییرات قابل قبولی را در این تبلت خواهد داد. به عنوان والدین شما می توانید فضای این تبلت را کاملا مطابق برنامه خود برای فرزندتان شخصی سازی کرده و حتی حالت مخصوص کودک را نیز در این تبلت فعال کنید تا از امنیت کاملی که مدنظر دارید برای فرزندتان استفاده کنید.

تبلت Huawei Mediapad T5 با قیمت مناسبی که در بازار فعلی کشور دارد می تواند تا حد زیادی نیاز شما را به یک گجت برای استفاده روزانه و معقول برطرف کند. هرچند این مدل برای عکاسی و فیلمبرداری پشنهاد نمی شود اما سخت افزار خوبی که در این دستگاه به کار رفته این ضعف ویژگی ها را کاملا پوشش می دهد. قیمت این تبلت در بازار جهانی 200 دلار است که در کشور ما با هزینه ای بین پنج تا شش میلیون تومان می توان آن را خریداری کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خود تبلت هوآوی مدیاپد تی 5 هوآوی هیچی من فقط علشق کیفش شدم😃😍 چقدر از هوآوی جدیدا خبر میذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا