تبلت

معرفی تبلت سرفیس پرو 4 مایکرسافت در ماه جاری

مایکرسافت اخیرا خط تولید تبلت سرفیس را تماما به سرفیس ۳ اختصاص داده زیرا تقاضا برای این مدل بیشتر بوده است و حالا ظاهرا این شرکت قصد دارد تا از نسل جدید این تبلت با نام سرفیس پرو ۴ پرده بردارد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد ممکن است در همین ماه، شاهد معرفی این محصول جدید باشیم.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

اکنون نزدیک به یکسال است که از زمان معرفی سرفیس پرو ۳ توسط مایکروسافت گذشته، بنابراین طبق عادت باید مدل جدید این دستگاه معرفی شود. ردموندی‌ها در مورد برنامه‌های خود برای اینتبلتدر کنفرانس ‌‌Build امسال سخنی به میان نیاورده‌اند و در کل این شرکت در هفته گذشته صحبتی در مورد سخت افزار جدیدی نکرد.

معرفی تبلت سرفیس پرو 4 مایکرسافت در ماه جاری

این نکته بسیار مهم را باید ذکر کنیم که معرفی سرفیس پرو ۳ نیز در کنفرانس Build سال میلادی گذشته صورت نگرفت. بجای آن مایکروسافت در یک رویداد جداگانه از تبلت پرچمدار جدید خود رونمایی به عمل آورد، بنابراین انتظار می‌رود شرکت مورد اشاره در مورد نسل جدید سرفیس نیز همین روش را در پیش گیرد.

بر طبق شایعه مورد بحث، سرفیس پرو ۴ از پردازنده سری Core i اینتل بهره خواهد برد و ممکن است با تکنولوژی بدون نیاز به فن ساخته شود که به این مدل اجازه می‌دهد نسبت به نسل کنونی باریک‌تر گردد.

در حال حاضر همین موارد تنها مشخصاتی بود که ازتبلتجدید مایکروسافت منتشر شده. ردموندی‌ها هنوز به طور رسمی هیچ حرفی در مورد سرفیس پرو ۴ نزده‌اند، اما در صورت اعلام هرگونه خبر جدید در این زمینه، ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام

    در سال 2012 میلادی بود که شرکت مایکروسافت با رو نمایی از اولین تبلت خود در خانواده ی سرفیس،بخش جدیدی ازدنیای تبلت هارو خضوصا به علاقه مندان دستگاه های ویندوزی معرفی کرد.. با بهبودهای قابل‌توجه نسبت به سرفیس پرو 3، پرو 4 نسبت به نسل گذشته‌ی خود باریک‌تر، سبک‌تر و سریع‌تر شده است.ولی هنوز هم بدنه ای با الیاژ منیزیم و طول و عرض شبیه به پرو 3 از شباهت های این دو نسل بهم است.ضخامت کمتر پرو 4 وزن این مدل رو مکتر از پرو 3 کرده و از این رو حمل و نقل ان هم آسانتر شده است. عدم پشتیبانی از سیمکارت،شارژ دهی متوسط از نقاط ضعف این دستگاه است.روی‌هم‌رفته تبلت سرفیس پرو 4 را می‌توان دستگاهی ایده‌آل برای انجام کارهای گرافیکی، هنری و اداری که نیاز به قدرت پردازشی زیاد دارند، دانست.

  2. با سلام
    معرفی تبلت سرفیس پرو 4 مایکرسافت در ماه جاری که این تبلت دارای امکانات زیادی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده.این تبلت دارای دوربین بسیار خوب و پردازنده ی قوی میباشد و قیمت این تبلت هنوز مشخص نشده است.

  3. سلام،تبلت سرفیس پرو 4 مایکرسافت یک تبلت زیبا و شیک است،سرفیس پرو ۴ از پردازنده سری Core i اینتل بهره خواهد برد و با تکنولوژی بدون فن ساخته می شود، و نسبت به ورژن های قبلی اش باریک تر است،تبلت های سرفیس یکی از بهترین تیلت ها به شمار میروند ممنون و تشکر از سایت خوب آی تی بازار.

  4. با سلام
    معرفی تبلت سرفیس پرو 4 مایکرسافت در ماه جاری که همه ی طرفداران تبلت رو خوشحال کرده دارای امکانات جالبی است و این تبلت طراحی خوب پردازنده ی قوی دارد. این تبلت ساختار نازکی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا