Connect with us

معرفی سه تلویزیون جدید LG با دقت استثنائی 8K

منتشر شده

در

معرفی سه تلویزیون جدید LG با دقت استثنائی 8K

معرفیسه تلویزیون جدید LG با دقت استثنائی 8K در حالی انجام شد که رقابت میان این کمپانی و کمپانی سامسونگ برای عرضه ی محصولات خاص و قوی در نمایشگاه  2016 CES بالا گرفته است. دو کمپانی LG و SAMSUNG خود را برای رقابتی سخت در CES 2016 آماده ساخته اند که هر لحظه به آن بیشتر نزدیک می شویم و شور و هیجان آن نیز بیشر می گردد. تلویزیون جدید LG با دقت 8Kتلویزیون جدید LG با دقت 8K دو کمپانی LG و SAMSUNG خود را برای رقابتی سخت در CES 2016 آماده ساخته اند که هر لحظه به آن بیشتر نزدیک می شویم و شور و هیجان آن نیز بیشر می گردد. در این روزهای پایانی منتهی به نمایشگاه CES 2016، برخی از برندها با پیش نمایش سطحی محصولات خود، سعی در بالا بردن جذابیت حضور خود را دارند. پس از سامسونگ، اینک نوبت به ال جی رسیده است تا برخی از رویاهای سال 2016 را معرفی نماید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.
تلویزیون جدید LG با دقت 8K
سال گذشته میلادی (2015) کمپانی شارپ یک تلویزیون 85 اینچی مجهز به دقت 4K را معرفی کرد. این محصول 130 هزار دلاری  به حدی گران بود که یکی از معتبر ترین وب سایت های جهانی در مورد آن نوشت: شارپ بهتر بود برای خرید این تلویزیون، وام خرید مسکن پیشنهاد می کرد!بر خلاف تصور و باور بسیاری از ایرانیان، خرید تلویزیون های گران قیمت برای کاربران در اروپا و آمریکا نیز آسان نبوده و در بسیاری از موارد این محصولات با اقبال مناسبی روبرو نیستند.
تلویزیون جدید LG با دقت 8K
کمپانی ال جی در آخرین اقدام خود یک خانواده جدید از تلویزیون های غول پیکر خود را تحت عنوان سری UH معرفی کرده است که در نمایشگاه CES 2016 به طور کامل معرفی خواهند شد. این تلویزیون ها در 3 مدل  HU9500 و HU8500 و HU7700 نامیده می شوند و ابعاد آنها از حداقل 49 اینچ آغاز شده و تا حداکثر 98 اینچ ادامه می یابد. این تلویزیون های غول پیکر از دقت استثنائی 8K برخوردار هستند و ال جی قول داده است که قیمت های آنها بسیار معقول و قابل هضم است.
تلویزیون جدید LG با دقت 8K
این تلویزیون ها از فناوری HDR در کنار WEB OS 3.0 بهره خواهند برد و سیستم صوتی آنها توسط کمپانی مطرح Harman Kardon تهیه می گردد.ال جیبا استفاده از دو فیلتر Liquid بر فناوری پنل، درصدد رسیدن به 90% درصد از گستره “سینمای دیجیتال” بوده است. همچنین یک لایه قرار گرفته بر روی LCD، جلوی تابش های نور و موارد مشابه را خواهد گرفت. در نمای اولیه کاهش حاشیه ها (فریم) کاملا مشهود است و LG مدعی قطر 6.6 میلی متر برای مدل HU9500 شده است که بدین ترتیب اینتلویزیوندر زمره باریک ترین تلویزیون های این کمپانی قرار خواهد گرفت. ظاهرا CES امسال شاهد رقابت های جذابی در زمینه کامپیوتر و صوت و تصویر خواهیم بود. لازم به ذکر است که تولید تلویزیون های 8K و 4K در اینچ های غول پیکر،همواره با ریسک بازاریابی همراه بوده است.

3 دیدگاه

  1. ارمان

    آگوست 10, 2016 در 10:20 ق.ظ

    با سلام . به نظر من تلوزیون هایی که ال جی میسازه خیلی بهتر از سامسونگه . صفحه ی نمایش تلوزیون های ال جی خیلی کیفیت و رزولیشن بالایی دارن و ازین نظر ال جی حرف اول رو میزنه . البته سامسونگ هم تو این عرصه فعالیت های زیادی داشته اما باز به نظر من ال جی یه چیز دیگس.این تلوزیون جدید این شرکت از نظر ظاهری خیلی زیبا طراحی شده مخصوصا قطر 6.6 میلی متری این تلوزیون باعث شده این تلوزیون خیلی زیباتر دیده بشه.

  2. ماهان

    جولای 7, 2016 در 10:13 ب.ظ

    با سلام
    معرفی سه تلویزیون جدید LG با دقت استثنائی 8K که این تلویزیون ها قابلیت های زیادی دارد و طراحی این تلویزیون ها مناسب می باشد.این تلویزیون ها دارای نمایشگر با کیفیت هستند که طرفداران زیادی رو به خود جذب کردن

  3. محمد

    ژوئن 29, 2016 در 9:03 ب.ظ

    باسلام.شارپ بهتر بود برای خرید این تلویزیون، وام خرید مسکن پیشنهاد می کرد! بر خلاف تصور و باور بسیاری از ایرانیان، خرید تلویزیون های گران قیمت برای کاربران در اروپا و آمریکا نیز آسان نبوده ولی بعد از این ماجرا lg شروع کرد به ساخت تلویزین هایی با دقت بالا تا اینکه تلویزین هایی به دقت 8k را ساخت که در سه مدل هستند به نام های HU9500 و HU8500 و HU7700 می باشد . با تشکر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار