موبایل

معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ ام 11 به بازار موبایل

جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ به تازگی با نام M11 در وب سایت امارات متحده عربی رونمایی شد، این گوشی اقتصادی Samsung همانند اسمارت فون های قبلی این شرکت با داشتن بهترین قطعات سخت افزاری قطعا می تواند عملکرد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. طبق مشخصات فنی اعلام شده اندازه صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ ام 11 برابر با 6.4 اینچ از نوع ال سی دی بوده، که با داشتن رزولوشن +HD کیفیت خوبی در پخش تصاویر خواهد داشت.

تلفن هوشمند سامسونگ ام 11

لیست قیمت گوشی موبایل

دوربین اصلی سه گانه گوشی موبایل M11 سامسونگ که در بالای سمت چپ اسمارت فون قرار گرفته است، متشکل از حسگر 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم اف 1.8، حسگر 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (با زاویه دید 115 درجه ای) و گشودگی دیافراگم اف 2.2 به همراه حسگر 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم اف 2.4 می باشد، البته این سنسور وظیفه عمق سنجی برای بهبود کیفیت تصاویر پرتره را بر عهده خواهد داشت.

معرفی تلفن هوشمند سامسونگ ام 11

دوربین سلفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 11 نیز با بهره مند شدن به سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 2.0 و فوکوس ثابت در بالای سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است، که تصاویر سلفی را با کیفیت خوبی به ثبت می رساند.

گوشی سامسونگ گلکسی M11 مجهز به باتری قدرتمند :

یکی از ویژگی های قابل توجه جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ باتری 5000 میلی آمپر ساعت آن می باشد که سبب می شود موبایل ام 11 مدت زمان طولانی روش بماند، فناوری شارژ سریع نیز باتری M11 را با قدرت 15W شارژ خواهد کرد.

باتری گوشی سامسونگ m11

کمپانی سامسونگ موبایل M11 را به چیپست کوالکام اسنپدراگون 450 که دارای معماری 14 نانومتری می باشد، مجهز کرده است؛ بدین ترتیب کارهای پردازشی این تلفن هوشمند در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. ظرفیت رم این موبایل جدید سامسونگ 3 و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت خواهد بود؛ و می توانید این ظرفیت را توسط کارت حافظه افزایش دهید.

ویژگی گوشی موبایل سامسونگ m11

بلوتوث 4.2، وای فای 802.11b/g/n، حسگر اثر انگشت، شتاپ سنج، پورت 3.5 میلی متری هدفون در کنار پورت تایپ سی از دیگر ویژگی های این گوشی موبایل جدید سامسونگ می باشد، طبق اطلاعات منتشر شده وب سایت امارات متحده عربی نیز گوشی ام 11 سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی، بنفش به زودی راهی بازار های جهانی موبایل خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا