قطعات کامپیوتر

معرفی خاص ترین مانیتور های سامسونگ در جهان

سامسونگ سه مدل جدید از مانیتور های خود در سال 2022 را در تاریخ 2 ژانویه 2022 یا 15 دی ماه سال 1400 به بازار معرفی کرد. قرار است هر سه مانیتور جدید سامسونگ به طور رسمی در نمایشگاه CES 2022 از تاریخ 5 تا 7 ژانویه در لاس وگاس معرفی شوند. در میان سه مانیتور معرفی شده سامسونگ، اولین مانیتور 4K جهان با نرخ 240 هرتز با نام  Odyssey Neo G8 نیز معرفی شد.

مانیتور Odyssey Neo G8 سامسونگ

اولین مانیتور جدید سامسونگ Odyssey Neo G8 است که مجهز به یک صفحه نمایش 32 اینچی با اولین پنل 4K 240Hz در جهان است. همچنین دارای انحنای 1000R و نور پس زمینه کوانتوم مینی ال ای دی نیز می باشد. سیستم نور پس زمینه مینی LED از واحدهایی استفاده می کند که 1/40 واحد های معمولی LED هستند.

این مانیتور از فناوری های Quantum Matrix و Quantum HDR 2000 پشتیبانی می کند که می توانند از حداکثر روشنایی 2000 نیت با پخش HDR و نور پس زمینه 4096 پله ای پشتیبانی نماید.

مانیتور Odyssey Neo G8 از دو پورت HDMI 2.1 و یک پورت DisplayPort 1.4 پشتیبانی می کند، همچنین از قابلیت Auto Source Switch+ پشتیبانی می کند که به طور خودکار با روشن شدن مانیتور، اتصالات را تشخیص می دهد و تصویر در حال نمایش را تغییر می دهد. همچنین ویژگی CoreSync نور RGB در پشت مانیتور را تنظیم می کند تا با محتویات صفحه نمایشگر مطابقت داشته باشد.

Odyssey Neo G8 مانیتور سامسونگ
Odyssey Neo G8 مانیتور سامسونگ

مانیتور سامسونگ Smart Monitor M8

مدل بعدی از جدیدترین مانیتور های سامسونگ، مانیتور هوشمند M8 می باشد که مجهز به یک وب کم بوده و با برنامه داخلی Google Duo کار می کند. این مانیتور همچنین با برنامه هایی برای سرویس های پخش و استریم کردن ویدیو پشتیبانی می کند که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است و این امکان را به شما می دهد که از مانیتور خود بدون استفاده از هیچ کابلی به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمایید.

مانیتور Smart Monitor M8 دارای یک پنل 32 اینچی با رزولوشن UHD و یک کنترل وایرلس می باشد، در نتیجه با مانیتور سامسونگ Smart Monitor M8 تمام ویژگی های مشابه با تلویزیون های سامسونگ را دریافت خواهید کرد.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8
مانیتور هوشمند سامسونگ M8

مانیتور UHD Monitor S8

آخرین مانیتور جدید سامسونگ، UHD Monitor S8 می باشد که برای تولید محتوا طراحی شده است و دارای سایز های 27 و 32 اینچی با وضوح UHD می باشد. این مانیتور سامسونگ، اولین مانیتور جهان است که توسط  Underwriters Laboratories بدون قابلیت تابش نور تایید شده است.

مانیتور S8 سامسونگ در سایز 32 اینچی دارای پوشش 98 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و گواهی VESA DisplayHDR 600 می باشد و از قابلیت اتصال وایرلس نیز پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به یک پورت Type-C می باشد که می تواند به دستگاه های مجهز به پورت تایپ سی متصل شود.

مانیتور UHD S8 سامسونگ
مانیتور UHD S8 سامسونگ

از طریق اتصال با پورت USB-C به لپ تاپ ها، مانیتور UHD Monitor S8 سامسونگ شما می تواند سیگنال های صوتی و تصویری مختلف را انتقال دهد و همچنین 90 وات برق از مانیتور به لپ تاپ شما ارسال نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا