Connect with us

معرفی دوربین بدون آینه جدید سونی با نام A7C

منتشر شده

در

معرفی رسمی دوربین بدون آینه سونی A7C

سونی با رونمایی از دوربین جدید A7C خود که از سری دوربین های بدون آینه محسوب می شود گام بلندی را در مسیر دوربین های عکاسی بدون آینه برداشته است. بعد از معرفی دوربین سونی به نام A7S III و موفقیت چشمگیر این دوربین سونی این بار هم از دوربین بدون آینه خود با نام A7C رونمایی کرد. این مدل های جدید دوربین سونی که برای کسانی که فیلمبرداری با کیفیت از عکسبرداری هم برایشان اهمیت بیشتری دارد بسیار مناسب هستند و برای همین تا حالا توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند.

لیست قیمت دوربین سونی

لیست قیمت دوربین عکاسی سونی

سری دوربین های بدون آینه سونی

هر دو مدل دوربین پرچمدار سونی یعنی مدل A7R IV و مدل A7SIII با اینکه قیمت نسبتا بالایی دارند اما کیفیت بسیار بالایی چه برای فیلمبرداری و چه برای عکاسی دارند. هر چند دوربین سونی بدون آینه مدل قدیمی تر این شرکت هم برای کار گزینه بدی به نظر نمیرسد اما اگر میخواهید از تکنولوژی روز دنیا برای گرفتن عکس و فیلم های با کیفیت عالی استفاده کنید باید مدل های جدید پرچمدار سونی را خریداری کنید. این طور که گفته می شود مدل جدید دوربین سونی مدل A7C برای کسانی که می خواهند برای اولین بار از دوربین بدون آینه استفاده کنند بسیار مناسب است.

سری دوربین بدون آینه سونی

مشخصات فنی دوربین Sony A7C

در این دوربین جدید از یک سنسور فول فریم در بدنه آن استفاده شده است.  استفاده از این سنسور باعث شده تا پکیجی کامل برای عکاسی کردن و فیلمبرداری در ابعادی کوچک را در اختیار داشته باشید. در رندر های جدیدی که از این دوربین منتشر شده است طراحی بدنه و برخی دیگر از مشخصات آن قابل حدس و پیگیری است. در این رندرها به خوبی نشان داده می شود که با توجه به بدنه کوچک این دوربین، کارایی بسیار بالایی دارد. در اطلاعاتی که در مورد سونی آ هفت سی به بیرون درز پیدا کرده است احتمالا این دوربین یک سنسور 24 مگاپیکسلی با یک مانیتور چرخان خواهد داشت و به احتمال زیاد از سیستم فوکوس خودکار بهره می برد. در طراحی خارجی این دوربین سونی از بدنه دوربین مدل A6600 بهره گرفته است و همراه آن منظره یاب الکترونیکی در گوشه پشتی آن استفاده شده است. این دوربین عکاسی از یک لرزش گیر و یک جای کارت حافظه در بدنه نیز بهره میبرد. همچنین این دوربین مجهز به پورت میکروفون و هدفون، قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وای فای را دارد. همانطور که پیش تر سونی اعلام کرده بود این سری از دوربین عکاسی سونی بسیار مناسب برای ولاگرها و اینفلوئنسرها خواهد بود.

مشخصات فنی دوربین سونی آ 7 سی

در مورد قیمت این دوربین اعلام شده است که قیمت بدنه دوربین 2100 یورو خواهد بود و دوربین به همراه لنز قیمت 2399 یورویی را خواهد داشت. بر اساس اطلاعاتی که شرکت سونی به طور رسمی اعلام کرده است این مدل در تاریخ 15 سپتامبر برابر با 25 شهریور رونمایی شود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. خلیل

    سپتامبر 17, 2020 در 11:42 ق.ظ

    رونمایی دوربین سونی Sony A7C دیروز بوده و بزودی وارد ایران میشه، و قطعا خیلی خیلی گرون خواهد بود چون بدون اینه هست و کیفیتش عالیه، و بنظر من از کنون و نیکون هم برند سونی سر تر خواهد بود

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار