Connect with us

معرفی دوربین جدید پاناسونیک G100

منتشر شده

در

معرفی دوربین جدید پاناسونیک جی 100

پاناسونیک محصول جدید خود را با نام G100 که رقیب جدی برای دوربین جدید سونی ZV-1 محسوب می شود را معرفی کرد. این دوربین خاص که ویژگی های منحصر به فردی دارد که برای ویدئوبلاگر ها بسیار کاربردی می باشد. دوربین بدون آینه جدید پاناسونیک با نام لومیکس G100 به احتمال زیاد در بازار با نام G110 شناخته خواهد شد. گفته شده این دوربین در دو نسخه عرضه خواهد شد: یکی با لنز 12-32 میلی متری و با نام K Kit و دیگری علاوه بر این لنز، یک سه پایه کوچک که برای ولاگرها مناسب است هم خواهد داشت.

دوربین جی 100 پاناسونیک و دوربین زد وی سونی در رقابت با یکدیگر

لیست قیمت دوربین عکاسی

دوربین پاناسونیک G100 رقیب اصلی دوربین سونی ZV-1

هر دوی این دوربین ها طوری طراحی و ساخته شده اند که برای ویدئو بلاگرها ویژگی های جذابی داشته  باشند. اما پیش بینی می شود این دو دوربین عکاسی با قابلیت هایی که دارند تبدیل به رقبای جدی همدیگر شوند. دوربین پاناسونیک لومیکس G100 یک یوفایندر الکترونیکی دارد که تا روشنایی بیشتری نسبت به مدل های قبلی این شرکت دارد و یک مزیت نسبت به دوربین ZV-1 سونی محسوب می شود. نمایشگر این دوربین هم مانند نمایشگر سونی ZV-1 چرخان بوده و به سمت بیرون باز می شود. اما در دوربین پاناسونیک این نمایشگر چرخان بعد از اینکه چهره کاربر را پیدا کرد تنظیمات فیلمبرداری خود را اعمال می کند و این ویژگی توسط یک نرم افزار بر روی این دوربین اجرایی خواهد بود. در زمان فیلمبرداری یک کادر قرمز دور نمایشگر قرار می گیرد تا به ولاگر اطمینان دهد که فیلم در حال ضبط شدن است. دوربین پاناسونیک G100 می تواند در ابعاد مختلف و درصورت های افقی و عمودی برای مدیاهای مختلفی مثل یوتیوب و اینستاگرام فیلم مناسبی ضبط کند. دوربین جی 100 پاناسونیک قابلیت ضبط فیلم هایی با صحنه آهسته و تایم لپس را داراست که با تنظیمات  خاصی که در اختیار کاربر قرار می دهد می توان Slow Motion یا تایم لپس های با کیفیت بالایی تهیه کرد.

مشخصات فنی دوربین جدید پاناسونیک

مشخصات فنی دوربین لومیکس جی 100 پاناسونیک

برای ویدئوبلاگر ها استفاده از یک میکروفون برای ضبط صدا الزامی به نظر می رسید اما دوربین جدید پاناسونیک یک میکروفون جانبی برای وصل کردن به دوربین در نظر گرفته و از تکنولوژی صدای فضایی  Nokia OZO نیز پشتیبانی می کند و بنابراین سه میکروفون کارشده روی دوربین صدا را با کیفیت بیشتری بر روی فیلم ضبط می کنند. با استفاده از رابط کاربری این دوربین می توانید فیلم هایی را که ضبط کرده اید در کلیپ های کوتاه تری ذخیره کرده و بعدا آنها را ادیت یا تدوین کنید. برای انتقال عکس ها و فیلم ها به گوشی یا لپ تاپ هم فقط کافیست دکمه Send Image قرار گرفته بر روی دوربین را فشار داد.

دوربین لومیکس G100 پاناسونیک یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی میکرو سه چهارم دارد و با رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه می تواند فیلمبرداری کند اما در این شرایط محدودیت زمان ذخیره فیلم را دارد که باید هر 10 دقیقه فیلم جدید ضبط شود. اما در فیلمبرداری فول اچ دی تا 20 دقیقه قابلیت ضبط فیلم وجود دارد.

گفته می شود این دوربین جدید پاناسونیک در اواخر ماه جولای به بازار خواهد آمد و قیمت پایه آن  دلار749 و مدل دارای لنز 12-32 میلی متری آن قیمت 799 دلاری خواهد داشت.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

2 دیدگاه

  1. ناهید

    جولای 6, 2020 در 10:35 ق.ظ

    من دوربین پاناسونیک G100 رو بیشتر میپسندم باتوجه به اینکه تو زمینه ولاگر یا ویدیو بلاگر دوستان زیادی دارم میدونم نسبت به دوربین سونی ZV-1 محبوبیت بیشتری خواهد داشت

  2. ناهید

    جولای 6, 2020 در 10:31 ق.ظ

    من دوربین پاناسونیک g100 رو بیشتر ترجیح میدم باتوجه به اینکه تو زمینه ویدیو بلاگری یا ولاگری دوستان زیادی دارم معمولا این دوربین رو نسبت به سونی ZV-1 بالاتر میدونن

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار