دوربین

معرفی دوربین EOS R5S کانن با رزولوشن 300 مگاپیکسل

بر اساس اخباری که منتشر شده است دوربین 300 مگاپیکسلی کانن با نام EOS R5S در ابتدای سال 2021 رونمایی خواهد شد. اطلاعاتی که در مورد دوربین جدید کانن منتشر شده است نشان می دهد که این دوربین با یک سنسور 90 مگاپیکسلی عرضه می شود و می توان با استفاده از قابلیت پیکسل شیفت در آن عکس هایی با کیفیت 300 مگاپیکسل ثبت کرد.

این اطلاعات در سایت Canon Rumors منتشر شده است و تاریخ عرضه این دوربین را در سه ماهه اول سال 2021 عنوان کرده است. ظاهرا این مدل قیمتی برابر با مدل قبلی دوربین کانن یعنی EOS R5 خواهد داشت. هرچند هنوز نام رسمی برای این دوربین انتخاب نشده است اما بر اساس شایعات نام آن احتمالا EOS R5S خواهد بود.

دوربین EOS R5S کانن در حال تست نهایی برای عرضه

لیست قیمت دوربین عکاسی کانن

دوربین Canon EOS R5S یک گام جلوتر از مدل قبلی

با توجه به آخرین مدل از دوربین عکاسی کانن مدل EOS R5 می دانیم که در دوربین جدید کانن ما با یک سطح بالاتر از دوربین قبلی روبرو خواهیم بود. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده است این دوربین هنوز در حال طی کردن تعداد زیادی مراحل آزمایشی برای بررسی کیفیت این محصول است. اولین ارتقاء این دوربین کانن نسبت به مدل قبلی مربوط به دو برابر شدن رزولوشن در سنسور اصلی دوربین است که به میزان 90 مگاپیکسل رسیده.

همچنین در این مدل از دوربین عکاسی کانن از یک منظره یاب الکترونیکی بزرگ تر با رزولوشن بالاتر استفاده خواهد شد. رزولوشن بسیار بالا در این مدل باعث می شود دوربین Canon EOS R5S با کارایی بالایی برای هر جا که نیاز به عکاسی با رزولوشن بالا هست، مورد استفاه قرار بگیرد. عکاسی از مناظر، عکاسی از محصولات یا عکاسی در استودیو ها از کاربردهایی هستند که می توان از این دوربین عکاسی با کیفیت در آنها استفاده کرد.

دوربین EOS R5S کانن یک گام جلوتر از مدل های قبلی

کانن EOS R5S دوربینی فوق حرفه ای

دوربین عکاسی کانن مدل EOS R5S مجهز به لرزشگیر تصویر در داخل بدنه است. احتمال می رود در هنگام عکاسی توسط این محصول نیاز به سه پایه برای عکاسی به جهت جلوگیری از لرزش دست، نباشد. ظاهرا این مدل تا اینجای کار رزولوشن بالاتری نسبت به دیگر مدل ها در سری R دارد. از همان زمان معرفی دوربین های سری R و بدون آینه کانن، خبرهایی بر سر اینکه کانن قصد دارد یک دوربین با رزولوشن بالاتر در این سری معرفی کند وجود داشت.

دوربین EOS R5S کانن یک دوربین فوق حرفه ای

در مورد قابلیت های دوربین کانن EOS R5S حرف های زیادی وجود دارد که تا زمان رونمایی از آن باید صبر کنیم. در مدل قبلی این سری ما با فوکوس فوق العاده قوی روبرو بودیم. دوربین EOS R5 کانن با قدرت زوم فوق العاده می توانست برای عکاسی از طبیعت خصوصا عکاسی در حیات وحش یک گزینه بی رقیب باشد. ظاهرا با وجود منظره یاب الکترونیکی و با رزولوشن بالاتر در مدل جدید دوربین عکاسی کانن، باید تصور خودمان را از عکاسی تغییر بدهیم.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باتوجه به اینکه مدل جدید دورببین های کانن EOS R5S دارای رزولوشن بالاست و علاوه بر اون بدون آینه هم هست موارد استفاده ش عکاسی حیات وحش و مستند و وزرشی میتونه باشه، بخصوص با یه لنز خیلی قوی، و به این صورت قیمتش هم خیلی بالاتر میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا