موبایل

معرفی دو گوشی گیمینگ ایسوس 2020

کمپانی ایسوس در گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است قصد دارد تا دو مدل گوشی گیمینگ جدید را با نام های Zenfone 7 و ROG Phone 3 به بازار عرضه کند. با توجه به اینکه کاربری گوشی های گیمینگ همانطور که از نام آنها بر می آید بیشتر برای بازی کردن است، بنابراین تمرکز ایسوس بر روی سخت افزار قدرتمند به کار رفته در این گوشی موبایل می باشد. گفته می شود در هر دو مدل راگ فون 3 و ذن فون 7 ایسوس قصد دارد از تراشه اسنپدراگون که در حال حاضر قدرتمند ترین تراشه برای گوشی های هوشمند محسوب می شود استفاده کند. بر طبق این گزارش ها مجموعه تلفن های ذن فون، به طور قطع جایگزین گوشی های وان پلاس خواهند بود.

مشخصات فنی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3

لیست قیمت گوشی موبایل

مشخصات فنی گوشی ایسوس ROG Phone 3

سال گذشته مدل گوشی راگ فون 2 از ایسوس معرفی شد و امسال یک مدل بالاتر از آن یعنی راگ فون 3 با مشخصات سخت افزاری قدرتمند به بازار خواهد آمد. نمایشگر این گوشی گیمینگ از نوع اولد و 6.59 اینچ خواهد بود. زمان پاسخگویی این گوشی یک میلی ثانیه است و یکی از بهترین نمایشگرها برای گوشی های گیمینگ را از آن خود کرده است. تراشه اسنپدراگون 865 پلاس گوشی راگ فون 3 از اینترنت 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین حافظه 16 گیگابایتی از نوع LPDDR5 به کار رفته و حافظه داخلی 512 گیگابایتی را نیز پشتیبانی می کند. هر چند سه نسخه دیگر از این گوشی هوشمند با رم 12 گیگابایت و حافظه های 128 و 256 و 512 گیگابایت هم از این نسخه موجود است. باتری به کار رفته در این مدل 6000 میلی آمپری و شارژ 30 وات است و با نیم ساعت شارژ کردن آن 4000 میلی آمپر از آن شارژ می شود که معادل ظرفیت کلی باتری های دیگر گوشی های موبایل است. هرچند نام این گوشی به عنوان گوشی گیمینگ عرضه شده است اما در انجام کارهای دیگری که یک گوشی هوشمند بتواند انجام دهد هیچ مشکلی نخواهد داشت.

حالت های گوشی گیمینگ راگ فون 3 ایسوس

دکمه های اولتراسونیک به کار رفته در لبه سمت راست این گوشی آن برای گیمینگ بهبود یافته تا حس دسته های بازی را به کاربر القا کند. هر چند دکمه ها برای کاربری هنگام بازی تعریف شده اند اما گیمر می تواند آنها را شخصی سازی کند و دستورهای خود را به آنها بدهد. علاوه بر سخت افزار قدرتمند این گوشی ایسوس چندین لوازم جانبی گوشی را هم برای این مدل طراحی کرده که گیمر حرفه ای بتواند آن را تهیه و استفاده کند. از جمله می توان به یک نمایشگر 15.6 اینچی قابل اتصال به گوشی موبایل، هدفون های داخل گوشی با پشتیبانی از سیستم نویزکنسلینگ و کیبورد مکانیکی بی سیم اشاره کرد. در مجموع این ما با یک گجت حرفه ای برای بازی کردن روبرو خواهیم بود که در هر مکان به راحتی برای کاربر قابل استفاده است. قیمت پایه این مدل 899 دلار پیش بینی شده و تا هفته آینده رونمایی رسمی خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی گیمینگ ایسوس ذن فون 7

مشخصات فنی گوشی ایسوس مدل Zenfone 7

گوشی ذن فون 7 دارای یک نمایشگر ال سی دی 6.4 اینچ با رزولوشن 1080 در 2340 می باشد. نرخ رفرش صفحه آن هم 60 هرتز بوده و از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند. دوربین گوشی ایسوس مدل Zenfone 7 شبیه مدل قبلی این سری و از نوع چرخشی بوده برای همین نمایشگر بدون حفره و بریدگی طراحی شده است. ماژول دوربین ذن فون 7 دارای سه دوربین واید، اولترا واید و سنسور ToF است که دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و دوربین اولترا 12 مگاپیکسل را برای عکاسی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی که به زودی معرفی رسمی می شود، با قیمت پایه 500 یورو به بازار عرضه خواهد شد. گوشی جدید ایسوس دارای رم 8 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایتی خواهد بود هر چند گفته می شود احتمالا یک نسخه رم پایین تر هم از این مدل به بازار بیاید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با توجه به متنی که نوشته شده، گوشی Zenfone 7 قطعا باید جهت بازی طرفداران زیادی پیدا کنه و حسابی روی بورس بره، البته فکر نمیکنم بتونه بتونه با اپل و سامسونگ و کمپانی های گوشی سازی رقابت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا