موبایل

معرفی رسمی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا

در رویدادی که سامسونگ برای اولین بار به صورت آنلاین آن را برگزار کرد دو گوشی جدید و زیبای گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا رسما رونمایی شدند و قیمت و مشخصات فنی آن ها مشخص شد. این دو گوشی با مشخصات پرقدرت خود به صدر اخبار دنیای تکنولوژی آمدند و سامسونگ بار دیگر تنوع محصولات خود را به رخ بازار گوشی موبایل کشاند. باید گفت سری Samsung Galaxy Note 20 قدرتمندترین سخت افزار را در بین گوشی های تولید شده توسط سامسونگ را داشته و در واقع می توان آن را به عنوان یک کامپیوتر همراه در نظر گرفت. محصولی زیبا، پرقدرت و پرکاربرد.

مشخصات فنی و ظاهری گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20

لیست قیمت گوشی سامسونگ

مشخصات فنی  و ظاهری Samsung Galaxy Note 20

سامسونگ گلکسی نوت 20 دارای یک نمایشگر بزرگ با حاشیه هایی ظریف در اطراف می باشد. ابعاد این گوشی 16.16 در 75.2 در 803 میلی متر است. دوربین سلفی آن در یک بریدگی باریک در بالای صفحه نمایشگر مسطح این گوشی با قابلیت فیلمبرداری 4K قرار گرفته است و دوربین اصلی آن در یک قاب مستطیل شکل به رنگ مشکی در عقب قرار دارد و شامل 3 دوربین و یک فلاش LED می شود  و قابلیت فیلمبرداری 8K را داشته و شامل یک دوربین 12 مگاپیکسل، یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسل و یک دوربین 12 مگاپیکسل اولترا واید می باشد. نوت 20 به عنوان یک گوشی مقاوم در برابر آب شناخته می شود زیرا تا عمق 105 متری آب و تا مدت 30 دقیقه در مقابل نفوذ آب دوام می آورد. باید گفت طراحی این گوشی از سری نوت 10 تغییر زیادی پیدا نکرده است و این به دلیل پایین نگه داشتن قیمت این گوشی صورت گرفته طوری که به جای شیشه در قاب پشتی این گوشی از یک قاب پلاستیکی شفاف به جای شیشه استفاده شده است.

قلم اس پن گوشی گلکسی نوت 20 هر زمان که شما احتیاج به یادداشت کردن یا کشیدن طرحی را داشته باشید این امکان را برای شما فراهم می کند. این قلم که در این مدل پیشرفت بیشتری نسبت به مدل های قبلی نوت داشته تاخیر 46 میلی ثانیه در مدل قبلی را به 26 میلی ثانیه رسانده. تجربه استفاده از این قلم بر روی نمایشگر بزرگ نوت 20 شبیه یادداشت کردن بر روی کاغذ است. این قلم همینطور امکان برقراری ارتباط از راه دور با گوشی را هم فراهم می آورد و علاوه بر فرمان هایی که در نوت 10 بر روی قلم وجود داشت 5 دستور دیگر نیز به این قلم کاربردی اس پن اضافه شده است. از آنجا که سری نوت به خاطر استفاده از قلم شارژ بیشتری مصرف می کند ظرفیت باتری این گوشی نسبت به نوت قبلی 23 درصد بیشتر شده و یک باتری 4300 میلی آمپری را پشتیبانی می کند. قیمت پایه این گوشی 999 دلار اعلام شده است.

مشخصات فنی و ظاهری گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

مشخصات فنی  و ظاهری Samsung Galaxy Note 20

پرقدرت ترین گوشی سامسونگ و از خانواده نوت یعنی گلکسی نوت 20 اولترا دارای ابعادی کمی بزرگتر از نوت 20 معمولی است و 164.8 در 77.2 در 8.1 میلی متر می باشد. نمایشگر 6.9 اینچی آن از نوع امولد و 1440 در 3200 پیکسل بوده که نرخ رفرش 120 هرتزی را پشتیبانی می کند.برعکس گلکسی نوت 20 معمولی، Galaxy Note 20 Ultra دارای یک انحنای ظریف به سمت بیرون است و مثل مدل معمولی نوت 20 یک حفره باریک برای جایگیری دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در بالای خود دارد. در پنل پشتی هم یک ماژول مستطیل شکل به رنگ مشکی و کمی برآمده تر از سطح، برای دوربین های اصلی تعبیه شده است. این گوشی نیز مانند نوت 20 معمولی در مقابل نفوذ آب در عمق 1.5 متری و تا 30 دقیقه مقاومت دارد و کیفیت بسیار بالایی در متریال آن به کار رفته است. قلم اس پن این مدل نسبت به مدل معمولی نرخ تاخیر 9 میلی ثانیه را دارد و این یعنی فقط کافیست تا اراده کنید و هر چه در ذهن دارید را بر روی گوشی موبایل بیاورید. گوشی نوت 20 اولترا دارای دو مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی بوده که به ترتیب رم 8 و 12 گیگابایتی را پشتیبانی می کنند. قیمت پایه این گوشی 1300 دلار اعلام شده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واوو، خیلی شیکه و خاصه، این گوشی نوت 20 سامسونگ تا عمق 105 متری آب دووم میاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معرکه ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا