Connect with us

معرفی ریموت کنترل یونیورسال لمسی سونی Huis

منتشر شده

در

معرفی ریموت کنترل یونیورسال لمسی سونی Huis

معرفی ریموت کنترل یونیورسال لمسی سونی Huisانجام شد و این ریموت کنترل جدید کمپانی مطرح سونی با تمامی دستگاه های دیجیتال اعم از تلوزیون تا دستگاه های پخش کننده بلوری هم خوانی دارد و قابلیت شخصی سازی برای کاربران خود فراهم نموده است. پیشتر در مورد پروژه First Flight از سونی برایتان توضیح داده ایم. به شکل کوتاه و ساده، این پروژه شامل ایده های جالب کارمندان خود سونی می شود که با جمع سپاری و کسب سرمایه عمومی از کاربران ژاپنی به سرانجام می رسند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ریموت کنترل سونی Huis

پیش از این توسط پروژه First Flight محصولاتی توسعه داده شده بود که در میان آنها می شد یک ساعت نیمه هوشمند را مشاهده کرد. اکنون طرح جدید کارمندان سونی مربوط می شود به یک ریموت کنترل به نام Huis. این محصول که نام آن هاوس House تلفظ می شود، یک ریموت کنترل یونیور سال است که با همه محصولات کار کرده و از نمایشگری لمسی بهره می جوید. در نتیجه شخص استفاده کننده از این ریموت، می تواند کلید هایی که بیشتر از آنها استفاده می کند را در ردیف های دلخواه خود قرار داده و در واقع کنترلی که در دست می گیرد را شخصی سازی کند.

ریموت کنترل سونی Huis

هاوس، همانطور که گفتیم یک ریموت کنترل یونیور سال است که می توان همه محصولات الکتریکی که ریموت کنترل دارند را با آن کنترل کرد؛ ازتلویزیونها گرفته تا پخش کننده های بلو-ری سیستم های تهویه هوا یا حتی لامپ های هوشمند. قابلیت شخصی سازی کلید ها از طریق خود ریموت کنترل و یا اپلیکیشنی که به همراه آن توسعه داده می شود، وجود دارد. همچنین شما می توانید نوع شخصی سازی کلید ها که انجام داده و می پسندید را با دیگران به اشتراک بگذارید تا سایرین هم از آنها استفاده کنند.

ریموت کنترل سونی Huis

سونی می گوید برای نمایشگر لمسی این کنترل، فناوری e-paper (همان e-ink) را برگزیده چرا که مصرف انرژی بسیار کمتری از پنل های LCD داشته و همچنین می تواند همواره کلید های کنترل را به نمایش کشد که همین موضوع حس طبیعی تری در جهت استفاده از یک  ریموت کنترل به کاربر القا خواهد کرد.

ریموت کنترل سونی Huis

کاربران ژاپنی اکنون می توانند این ریموت کنترل را در وب سایت سونی با مبلغ 250 دلار پیش خرید کرده و ماه آینده آن را تحویل بگیرند. شرکت ژاپنی مورد اشاره همچنین ویدیوی زیر را از این ریموت کنترل منتشر نموده که کارکرد آن را به نمایش می کشد.

لیست قیمت لوازم جانبی صوت وتصویر

5 دیدگاه

  1. عباس

    آگوست 9, 2016 در 10:34 ب.ظ

    خیلی ها با مشکل گم کردن کنترل تلویزیون یا وسایل دیگشون رو دارند ولی این افراد با یک بار خرید یکی از این کنترل هایی که شرکت سونی تولید کرده می تونند هر وسیله ی کنترلی رو کنترل کنند و به نظر من این محصول یکی از پرکاربردترین محصولات شرکت سونی هستش که تاکنون تولید شده و بدون شک طرفدارای خیلی زیادی هم پیدا خواهد کرد.

  2. علی

    آگوست 7, 2016 در 6:17 ب.ظ

    سلام
    سونی همیشه محصولات جدید و جالبی رو روانه بازار کرده و این ریموت هم یکی از این محصولات هستش که حتما افراد زیادی از این ریموت استفاده خواهند کرد .با این ریموت تقریبا می شه تمام تلویزیون ها رو کنترل کرد و من فکر می کنم هر خونه ای که از تلویزیون های جدید درش وجود داره باید یکی از این ریموت ها هم وجود داشته باشه.

  3. حسین

    جولای 7, 2016 در 10:27 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید
    معرفی ریموت کنترل یونیورسال لمسی سونی Huis که این ریموت کنترل دارای طراحی زیبایی میباشد و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده.این ریموت کنترل با قیمت 250 دلار در کشورژاپن پیش فروش میشود

  4. غاحمد

    جولای 3, 2016 در 11:23 ق.ظ

    سلام با پیشرفت زیادی علم توسعه ای تی داشته داشتن ریموت کنترل یونیورسال لمسی سونی که دارای قابلیت لمس هست نباید تعجب انگیز باشه ظاهر خوبی داره وبا طراحی گرافیک خوبی هم ساخته شده و با نمایی که داره حتما میتونه مشتریان خوبی هم جمع کننه امیدوارم این ریموت خوب هر چی سریع تر تو ای تی بازار بیاد با تشکر

  5. محمد

    ژوئن 30, 2016 در 9:20 ق.ظ

    سلام
    ریموت کنترل یونیورسال لمسی سونی Huis ریموت کنترلی هست که میتوان تمام وسایل ریموت دار را با آن کنترل کرد.
    قیمت پیش خرید این ریموت 250 دلار میباشد که کاربران ژاپنی که آن را سفارش دادند ماه آینده تحویل میگیرند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار