Connect with us

معرفی لپ تاپ ایسوس Adolbook 13 با طراحی جذاب

منتشر شده

در

معرفی لپ تاپ ایسوس Adolbook 13 با طراحی جذاب

لپ تاپ ایسوس آدول بوک 13 به تازگی معرفی شده است. این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم اینتل و ظاهری زیبا برخوردار است. لپ تاپ Asus Adolbook 13 2021 در ادامه لپ تاپ ها مدرن و با کیفیت ایسوس تولید شده است. در مدت اخیر نام ایسوس با گوشی های مثل گوشی زنفون 6 و گوشی زنفون 7 در عرصه گوشی های هوشمند هم برای خود جایگاه ویژه ای پیدا کرد.

گوشی گیمینگ راگ فون هم برای گیمرها نام شناخته شده ای بود که با استفاده از سخت افزار قدرتمند، پیش بینی می شود نسل جدیدی از گوشی های گیمینگ را در ادامه راه خود داشته باشد. اما در حقیقت نام ایسوس همیشه به خاطر لپ تاپ های قدرتمندی که تولید می کرد معروف بوده و هست.

لپ تاپ آدول بوک 13 با بدنه زیبای فلزی و نسل یازدهم پردازنده اینتل

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ آدول بوک 13 نسل جدید لپ تاپ های ایسوس

ایسوس اغلب مدل های جدید لپ تاپ خود را با عنوان استاندارد و ROG می سازد اما این بار این کمپانی لپ تاپ جدید خود را با عنوان آدول بوک 14 ساخته است. ایسوس ادعا دارد که مدل جدید اولین لپ تاپ است که با گرادیان رنگی بر روی بدنه فلزی در جهان ساخته شده است.

هرچند این ویژگی در میان گوشی های موبایل جا افتاده بود اما این بار توسط ایسوس بر روی بدنه لپ تاپ هم اجرا شده است. به هر حال ایسوس در خیلی از زمینه ها برای تولید لپ تاپ پیشرو بوده است و تا کنون هیچ کمپانی دیگری با این طراحی لپ تاپی را تولید نکرده است. حالا این شرکت لپ تاپ جدید خود را با طراحی جذابی رونمایی کرده است.

لپ تاپ آدول بوک 13 نسل جدید لپ تاپ های ایسوس

ویژگی های لپ تاپ آدول بوک 13

لپ تاپ Asus Adolbook 13 2021 از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-1135G7 پشتیبانی می کند. این پردازنده 6 گیگابایت رم LPDDR4X-4266 و 512 گیگابایت رم M.2 SSD دارد. فن در این مدل ارتقاء چشمگیری پیدا کرده و این موجب اتلاف انرژی کمتر عمر باتری دستگاه می شود. طراحی اولیه بدنه آدول بوک 13 ایسوس با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی تولید شده است.

ظاهر این لپ تاپ ظریف و زیباست اما از استحکام بالایی برخوردار است. نمایشگر Asus Adolbook 13 2021 از یک نمایشگر 13.3 اینچی برخوردار است که از رزولوشن FHD بهره مند است. این نمایشگر همچنین صددرصد از رنگ های sRGB پشتیبانی می کند. نسبت ابعاد این نمایشگر به صفحه 88 درصد است و این یعنی حاشیه های نازک در اطراف صفحه.

ویژگی های لپ تاپ آدول بوک 13

وزن این لپ تاپ ایسوس 1.19 کیلوگرم است و از ضخامت 13.9 میلی متری برخوردار است. آدول بوک 13 ایسوس از یک درگاه USB 3.1، یک درگاه USB-C، خروجی HDMI، درگاه USB 2.0، جک هدفون 3.5 میلی متری هدفون، درگاه کار SD برخوردار است. باتری 50 وات ساعت این اپ تاپ تا مدت طولانی قادر به نگهداری شارژ است. قیمت در نظر گرفته شده برای Asus Adolbook 13 2021 مبلغ 766 دلار است که قیمت منطقی ای به نظر می رسد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آریا صدری

    ژانویه 6, 2021 در 11:05 ق.ظ

    نسل یازدهم اینتل؟؟ آقا خیلی خفنه این لپ تاپه، ظاهرشم خوبه و از همه مهم تر سبکه، برند ایسوز توی لپ تاپ بهترین عملکرد رو داره، لنوو هم عالیه اما ایسوز یه چیز دیگه ست، هر چند که داره تلاش میکنه گوشی موبایل هم بزنه برای گیم و سخت افزار قوی از خب جدا از عملکرد واقعا محبوبت نداره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار