Connect with us

معرفی لپ تاپ ریلمی 14 اینچ با نمایشگر IPS LCD

منتشر شده

در

معرفی لپ تاپ ریلمی 14 اینچ با نمایشگر IPS LCD

اولین لپ تاپ ریلمی در روز رونمایی از محصولات جدید این برند با یک نمایشگر 14 اینچ از نوع IPS LCD رونمایی شد. در کل این دسته بندی به تازگی به محصولات ریلمی اضافه شده است. این لپ تاپ جدید که در برخی بازارها با نام بوک اسلیم شناخته می شود از پردازنده اینتل هم بهره می برد.

بوک اسلیم یا ریلمی بوک یک اولترابوک باریک و سبک ۱۴ اینچی است که از پردازنده ‌های نسل یازدهم اینتل Core پشتیبانی می کند. ساختار این لپ تاپ تمام فلزی بوده و در دو رنگ آبی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد. پشتیبانی از ویندوز 10 با قابلیت ارتقاء رایگان به ویندوز 11 و عمر باتری مفید بالا از ویژگی های دیگر این مدل جدید لپ تاپ محسوب می شوند. در ادامه به بررسی گسترده تر ویژگی های این لپ تاپ می پردازیم.

ویژگی ها، قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ ریلمی بوک

لیست قیمت لپ تاپ

ویژگی های لپ تاپ Realme Book

در این مدل جدید از لپ تاپ پردازنده ‌های نسل یازدهم اینتل Core i3 و Core i5 پردازش اطلاعات سیستم را به عهده دارند. پردازنده گرافیکی Iris XE نیز در این لپ تاپ به کار رفته است. در این لپ تاپ ریلمی از سیستم دوگانه فن لپ تاپ برای کنترل دمای دستگاه و باتری لپ تاپ استفاده شده است. در مورد حافظه آن نیز 16 گیگابایت رم از نوع LPDDRx و 512 گیگبایت حافظه از نوع PCLe SSD سیستم حافظه دستگاه را تشکیل می دهند که با توجه به دیگر اجزای سخت افزاری کاملا معقول به نظر می رسد.

نمایشگر لپ‌تاپ ریلمی دارای رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است. نمایشگر این دستگاه هم توسط محافظ گوریلا گلس محافظت می ‌شود. یک نکته مثبت در مورد این دستگاه این است که نسبت تصویر مربعی نمایشگر آن باعث می ‌شود که محتوای بیشتری در آن قابل نمایش باشد. بنابراین خیلی به اسکرول کردن نیاز نیست.

ویژگی های لپ تاپ Realme Book

دیگر نکته مثبت این مدل جدید و اقتثادی باتری لپ تاپ می باشد. باتری ۵۴ وات Realme Book  برای مدت ۱۱ ساعت انرژی لازم را تامین می کند. بعد از اتمام شارژ هم با استفاده از شارژر ۶۵ وات با درگاه یو اس بی سی در عرض ۳۰ دقیقه نیمی از ظرفیت باتری مجددا پر می شود. همچنین این لپ ‌تاپ با شارژر ۳۰ وات عرضه شده برای گوشی ‌موبایل ریلمی نیز سازگار می باشد.

قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ ریلمی بوک

با وجود اینکه این لپ تاپ ریلمی به تازگی معرفی شده است، اما تا ماه آینده وارد بازار خواهد شد. این لپ تاپ جدید ابتدا در هند عرضه می شود و سپس در بازار جهانی خواهد بود. قیمت پایه این دستگاه 632 دلار با پردازنده Core i3، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مدل Core i5 این لپ تاپ هم با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۸۰۷ دلار قیمت خواهد داشت.

قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ ریلمی بوک

مدل 8 گیگبایت رم و 512 گیگ حافظه ریلمی بوک به همراه پردازنده Core i5 احتمالا ۶۶۳ دلار در چین قیمت دارد. در نهایت مدل مجهز به ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه نیز با برچسب قیمتی ۷۲۵ دلار عرضه خواهد شد

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار